Toyota Auris I Lift 1.4 D-4D MT (90 KM) Hatchback 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota Auris I Lift 1.4 D-4D MT (90 KM) Hatchback 5-drzwi

    Toyota Auris w wersji I Lift 1.4 D-4D MT (90 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2010 do 2012 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1364 cm³ (1.4L) osiągający maksymalną moc 90 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 205 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 12.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 175 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1170 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4245 mm, jest szerokie na 1760 mm, a wysokość jego jest równa 1515 mm. Rozstaw osi na poziomie 2600 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: Auris
    Generacja: I Lift
    Seria: Hatchback 5-drzwi
    Modyfikacja: 1.4 D-4D MT (90 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2010 - 2012
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4245 [mm]
    Szerokość: 1760 [mm]
    Wysokość: 1515 [mm]
    Rozstaw osi: 2600 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1525 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1525 [mm]
    Masa własna: 1260 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 777 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 350 [litr]
    Ładowność: 500 [kg]
    Masa całkowita: 1760 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2760 [kg]
    Średnica zawracania: 11.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1364 [cm³]
    Moc silnika: 66 [kW] | 90 [KM]
    Maksymalne obroty: do 3 800 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 205 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 73.0 [mm]
    Skok tłoka: 81.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 800 do 2 800 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 5.60 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 4.70 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.20 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 12.0 [s]
    Zasięg: od 980 do 1 310 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]
    Prędkość maksymalna: 175 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Belka skrętna

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT957] korzystająć z tej wiadomości na PW.