Chevrolet Sonic I 1.4 AT (138 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Chevrolet Sonic I 1.4 AT (138 KM) Hatchback

    Chevrolet Sonic w wersji I 1.4 AT (138 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2011 do 2016 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1364 cm³ (1.4L) osiągający maksymalną moc 138 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 200 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 46 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 605 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4039 mm, jest szerokie na 1735 mm, a wysokość jego jest równa 1516 mm. Rozstaw osi na poziomie 2525 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Chevrolet
    Model: Sonic
    Generacja: I
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 1.4 AT (138 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2011 - 2016
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4039 [mm]
    Szerokość: 1735 [mm]
    Wysokość: 1516 [mm]
    Rozstaw osi: 2525 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1509 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1509 [mm]
    Prześwit: 125 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1351 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 538 [litr]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1364 [cm³]
    Moc silnika: 101 [kW] | 138 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 900 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 200 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 72.5 [mm]
    Skok tłoka: 82.6 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 850 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 8.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.60 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.35 [l/100km]
    Zasięg: od 530 do 720 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 46 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Belka skrętna

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT961] korzystająć z tej wiadomości na PW.