DAROWIZNA SAMOCHODU

DAROWIZNA SAMOCHODU

07 Lis 2011, 01:16

Witam mam problem gdyż w ten piątek jadę do siostry z Niemiec po samochód, który mi podarowała. Auto ma ważny przegląd i OC. Wiadomo, że spiszę z nią umowę darowizny żeby móc zarejestrować auto w PL ale zastanawia mnie czy konieczne jest kupowanie żółtych tablic ?

Czy będzie to problem jeżeli wrócę na niemieckich blachach ? wkońcu to moja siostra, a auto ma wszystko ważne ! szkoda by było wyrzucać 130 euro na blachy żeby przejechać 300 km. I kolejnym pytaniem jest, czy moja siostra musi coś załatwiać w Niemczech po darowaniu samochodu ? czy musi je wyrejestrować czy coś ? Przepraszam za takie pytanie ale po prostu jestem laikiem w tych sprawach. Z góry dziękuje za pomoc !!
zlobson
Obserwowany

Auto: golf4

Re: DAROWIZNA SAMOCHODU

07 Lis 2011, 23:03

niech mi ktoś pomoże :)
zlobson
Obserwowany

Auto: golf4

Re: DAROWIZNA SAMOCHODU

07 Lis 2011, 23:19

ale zastanawia mnie czy konieczne jest kupowanie żółtych tablic ?[/quote]
Raczej nie ale będzie to trochę dłuzej trwało...
zlobson napisał(a):Czy będzie to problem jeżeli wrócę na niemieckich blachach

Absolutnie nie...
zlobson napisał(a): czy musi je wyrejestrować czy coś

Tak...
Po powrocie do PL będziesz musiał odesłać jej dokumenty oraz blachy.Jak załatwi wszystkie formalnosci odsyła Tobie dokumenty a dalej to juz resztę załatwiasz Ty....
Wg.mnie to powinneś przyjechać na tych blachach i dokumentach a resztę formalności powinni załatwic urzędasy z WK.Niestety ale do tego jeszcze daleka droga... :!: :!:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy od: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Koncepcyjne crossovery Toyoty od R-SC do C-HR Koncepcyjne crossovery Toyoty od R-SC do C-HR