Diesel 8000-13000

Re: diesel 8000-13000

23 Lis 2011, 18:09

Octawia to przy Lybrze wóz drabiniasty. Zawieszenie jest bardzo komfortowe i trwałe a ewentualne jego naprawy tanie (części pasują od Fiata Marea / Multipla)
AreBie
Aktywny
 
Posty: 487
Rejestracja: 20 Lip 2010, 22:10
Miejscowość: NML

Re: diesel 8000-13000

23 Lis 2011, 18:14

Może i wóż drabiniasty ale za to trwalszy łatwiejszy w naprawach i do tego tansze części :D
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 806
Rejestracja: 18 Paź 2011, 15:25
Miejscowość: Za górami za lasami ;)

Re: diesel 8000-13000

23 Lis 2011, 18:24

Stereotyp a nawet więcej... BZDURA
Jechałes kiedyś Lybrą? lub nawet siedziałeś w niej ? Możesz mi powiedzieć co tam jest takiego drogiego? Częsci ogólno dostępne, nawet tańsze niż do VAG.
AreBie
Aktywny
 
Posty: 487
Rejestracja: 20 Lip 2010, 22:10
Miejscowość: NML

Re: diesel 8000-13000

23 Lis 2011, 18:28

Wez już skoncz z tymi stereotypami,ta napewno części są tansze niż do skody,octavia ma bardzo dobrą opinię i jakos nikt nienarzeka a ty na każdym kroku chcesz udowodnic jakie te włoskie auta swietne wspaniałe i bezawaryjne jak by tak było to niebyły by tak tanie,i więcej osób by tym jezdziło
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 806
Rejestracja: 18 Paź 2011, 15:25
Miejscowość: Za górami za lasami ;)

Re: diesel 8000-13000

23 Lis 2011, 18:36

Które części ? klocki ? tarcze ? rozrząd ? elementy zawieszenia ? Ja róznic w cennikach nie widze. Mało osób jeżdzi przez takie stereotypy jakie ty np wygłaszasz na forum. W Pl najlepsze to tylko niemiecki choćby z 4 sklejone. Są cztery pierścienie na masce lub znaczek VW to człowiek się czuje lepszy od innych. Taka nasza zaściankowość.
AreBie
Aktywny
 
Posty: 487
Rejestracja: 20 Lip 2010, 22:10
Miejscowość: NML

Re: diesel 8000-13000

23 Lis 2011, 18:40

Panowie, nie kłóćcie się nie o to tu chodzi :), a może jakiś golf 4 ?
Jest niedaleko mnie ładny peugeot 406 2.0 bez z gazem
[link wygasł]
takietam
Nowicjusz
 
Posty: 13
Rejestracja: 22 Lis 2011, 20:20
Prawo jazdy od: 01 08 1999
Auto: golf 1.9 tdi 110km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Peugeot 208 1,2 PureTech o mocy 110 KM Peugeot 208 1,2 PureTech o mocy 110 KM
    Samochód ten wyposażony jest standardowo w silnik generujący 110 KM. Jest to jednostka benzynowa o pojemności 1,2 litra, umożliwia ona przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10,7 sekundy, s średnie spalanie według ...
    Jazda we mgle Jazda we mgle
    Jazda we mgle to jak jazda w chmurach, z tą tylko różnicą, że ich dolna podstawa styka się z powierzchnią ziemi. Kierowanie samochodem w takich warunkach wpływa negatywnie na percepcję wzrokową , m.in. trudniej ocenić ...

  • Re: diesel 8000-13000

    23 Lis 2011, 21:00

    Nie masz jakis innych argumentów tylko cały czas będziesz pisac że ja rozsiewam stereotypy??Powiem tak,jak polecam cos to wiem ze to jest dobre bo albo mam z tym stycznosc,albo znam kogos kto ma już kupę czasu i jest zadowolony.Napisałem octavie bo wiem ,(i więszosc użytkowników tego forum napewno też tak sądzi) że jest to samochód dobry i posiada sprawdzoną konstrukcję więc nie wmamwiaj mi że to stereotypy.
    W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
    vwmaniak
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 806
    Rejestracja: 18 Paź 2011, 15:25
    Miejscowość: Za górami za lasami ;)

    Re: diesel 8000-13000

    23 Lis 2011, 21:11

    I kto tu nie ma argumentów prosiłem abyś podał które części eksploatacyjne w Lybrze są droższe niż w Octavi.I co? Skoro twierdzisz że Lybra czy jest drozsza w ekspoatacji to podaj jakiś przykład. Wydajesz opinie o rzeczach o których nie masz przysłowiowego zielonego pojęcia. Octavia to dobry samochód, ale za te same pieniądze mozna mieć dużo lepsze auto, tylko trzeba zdjąć klapki z oczu albo przestac słuchać pseudo znawców ;-)
    AreBie
    Aktywny
     
    Posty: 487
    Rejestracja: 20 Lip 2010, 22:10
    Miejscowość: NML

    Re: diesel 8000-13000

    23 Lis 2011, 21:23

    Ktos w temacie o lybrze pisał że jest ciężki dostęp do niektórych elementów przez co koszty wymiany są wysokie ;)
    Konkretnie pisał o wyjmowaniu silnika czy skrzyni przy wymianie rozrządu
    W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
    vwmaniak
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 806
    Rejestracja: 18 Paź 2011, 15:25
    Miejscowość: Za górami za lasami ;)

    Re: diesel 8000-13000

    23 Lis 2011, 21:51

    Widzisz tak to z wami internetowymi "znawcami" jest, wiesz że dzwoni ale nie wiesz w którym kościele. Gdzieś coś przeczytałeś, gdzies coś usłyszałeś , ale rzetelnej wiedzy ZERO.

    Silnik trzeba wyjmować (choć są i magicy którzy tego nie robią,) tylko przy wymianie rozrządu w 2.0 PB
    Nie wiesz dokładnie to sie nie wypowiadaj bo aby rozsiewasz nieprawdę a tego nie będe tolerował.

    P.S. Silnik trzeba wyjąć tez np. w Subaru Turbo aby... wyrególować zawory i co z tego powodu Subaru jest gorsze od Skody ???

    P.S. 2 Wiesz co trzeba zdemontowac aby wymienić rozrząd w 2.5 TDI V6 VAGa ?
    AreBie
    Aktywny
     
    Posty: 487
    Rejestracja: 20 Lip 2010, 22:10
    Miejscowość: NML

    Re: diesel 8000-13000

    23 Lis 2011, 22:13

    AreBie a że tak spytam miałeś Lancie że tak ją chwalisz?Moim zdaniem do takiej Skody łatwiej o części,gdyż na szrocie mozna taką ustrzelić a Lancii na szrocie raczej ciężko szukać.
    U mnie na dzielnicy jest o tyle dobrze że jakbym chciał Lancie to chłopaki już pare lat sie nią zajmują więc niemiał bym problemów z serwisem czy częściami.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34289
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: diesel 8000-13000

    23 Lis 2011, 22:30

    Do Subaru tez sa czesci drogie, a poczytaj o poprzedniej generacji(GD) np Imprezy z motorem 2.0 160KM, wszyscy chwala, autko w ktorym motor jest pancerny i nic sie z nim nie dzieje, zawszieszenie i itp to samo. A Passat B5? Kpl dobrych wahaczy na przod to 2k zl, jak sie jezdzi szybko i malo uwaza na dziury, to mozna skasowac po 30k km nawet. Dalej chcesz VW chwalic? Najnowsze motory 2.0 TDI 140KM, super silnik, ops czasami glowica peka... starszej generacji podac ci kijowy silnik? 2,5 V6 TDI poczytaj ile kosztuje do niego nowa pompa wtryskowa, pewnie nie wiesz, to ci powiem - polowe wartosci A6 C5 2,5 TDI czy tam Passata B5(jak nie wiecej). Albo zawieszenie w Audi allroad, caly zawies to ponad 10k zl jakby chcial wymienic, dodaj do tego 2,5 V6 TDI, bo to najczesciej spotykany motor w A6 allroad, nowa pompa wtryskowa + zawias z robicizna wyjdzie pod 20k zl, tyle za ile mozna taka A6 allroad kupic.

    A co do Subaru turbo, e tam pikus, H6 + LPG jest lepsze, co 20k km regulacja czy samo sprawdzenie luzow na zaworach, a tez trzeba silnik wyjac zeby "tylko" sprawdzic.
    Ostatnio edytowany przez Czimi 23 Lis 2011, 22:47, edytowano w sumie 3 razy
    Czimi
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2099
    Rejestracja: 06 Lut 2011, 19:53
    Prawo jazdy od: 01 01 2001
    Auto: W210 220 CDI

    Re: diesel 8000-13000

    23 Lis 2011, 22:33

    Ale panowie zamiast polecać autorowi tematu to zaczeła sie głupia dyskusja na temat konkretnych marek i co ile kosztuje :roll: nie ma samochodów idealnych,w każdym zawsze coś sie zepsuje.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34289
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: diesel 8000-13000

    23 Lis 2011, 22:38

    No A6 C5 2,5 TDI V6 w budzecie ktory ma by kupil na upartego(sa tansze zwykle od 1,9 TDI) wiec moze spokojnie traktowac moj post, jako to czego nie kupowac. :D

    A z wiekszych autek w dieslu, co najwazniejsze pewnych, to A6 C4 2,5 TDI R5 140KM, motor nie do zajechania, zawieszenie i itp tez perfekt, super autko sie prowadzi, wygodne, w miare duze, tylko dorwac jakas w dobrym stanie to nie takie hop siup. Chipujesz taki motor i masz w nim 170KM, 90-130km/h na 4-tym biegu to mozna powiedziec ze poezja, a wiem co mowie. A przy 130km/h spali ci raptem 6l na 100km.
    Czimi
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2099
    Rejestracja: 06 Lut 2011, 19:53
    Prawo jazdy od: 01 01 2001
    Auto: W210 220 CDI

    Re: diesel 8000-13000

    24 Lis 2011, 07:07

    barol91 napisał(a):AreBie a że tak spytam miałeś Lancie że tak ją chwalisz?Moim zdaniem do takiej Skody łatwiej o części,gdyż na szrocie mozna taką ustrzelić a Lancii na szrocie raczej ciężko szukać.
    U mnie na dzielnicy jest o tyle dobrze że jakbym chciał Lancie to chłopaki już pare lat sie nią zajmują więc niemiał bym problemów z serwisem czy częściami.


    Miałem, ba nawet nadal jest w rodzinie.
    Co ty chcesz kupowac na szrocie ? Części eksploatacyjne ??? Wszystko jest ogólno dostępne masz do wyboru oryginały , zamienniki różnej klasy. Nic nie trzeba na szrotach kupować.
    AreBie
    Aktywny
     
    Posty: 487
    Rejestracja: 20 Lip 2010, 22:10
    Miejscowość: NML
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Infiniti Q50