Dla dziewczyny do 6 tyś.

Dla dziewczyny do 6 tyś.

28 Lip 2008, 12:00

Witam wszystkich,

Czy możecie mi doradzić jaki samochód kupić za max 6 tyś., to będzie mój pierwszy samochód (niestety póki co nie znam się zbytnio na nich). Będę wdzięczna za jakieś uwagi i przykłady
I tak:
- musi mało palić (więc pewnie diesel lub gaz) - średnia dzienna trasa 40 km
- mało awaryjny, bo sama nie naprawię jak mi się na drodze zepsuje ;)
no i by części w razie czegoś nie były drogie

Po prostu oszczędny samochód do 6 tyś. dla dziewczyny, tani w eksploatacji

Z góry dzięki :)
ortie
Nowicjusz

Re: Dla dziewczyny do 6 tyś.

28 Lip 2008, 13:28

astra, corsa, micra, polo polecam :)
pzdr
Pawlo
Zaawansowany

Miejscowość: Bolesławiec

28 Lip 2008, 17:54

Witam
Dla dziewczyny coś nie drogiego hmmm??? Od zagadak!!! A więc tak polecam VW Polo zresztą wyrzej wymenione za taką cene kupisz jak się rozejrzesz, Fiat Punto w tych granichach znajdziesz tu też trzeba poszukać do tego polecam Matiz i Tico te samochody są małe ekonomiczne i mało wadliwe nie ma samochodu do zajechania. Micra,Corsa, Astra według mnie nie znajdziesz chyba że jakieś złomiaki. Ale wybór nalezy do ciebie :). Pozdrawiam.
loldawidek
Nowicjusz

28 Lip 2008, 19:36

Kup Nissan Micre, albo Fiata Seicento - jak dla dziewczyny to gitez :)
Rodri94

28 Lip 2008, 20:01

loldawidek napisał(a):Astra według mnie nie znajdziesz chyba że jakieś złomiaki.

i tu sie mylisz

w kwietniu bylem na giełdzie w Lubiniu i na oczach poszla piekna astra 95r. z gazem :)
brat chcial ja kupic, ale sie spoznił :)
w tej kasie polecam corse i astre, polo moze byc juz dojechane troche
pzdr
Pawlo
Zaawansowany

Miejscowość: Bolesławiec

28 Lip 2008, 20:28

Hmm trudne pytanie...to wszystko zależy od wielu czynników.