Do zagazowania, bryła typu kangoor

Do zagazowania, bryła typu kangoor

29 Lut 2012, 20:50

Witam, doradźcie który będzie najlepszy i z jakim silnikiem.
Ogólnie potrzeba mi samochód osobowy z dużym bagażnikiem ale żeby nie pożerał duzo paliwa.
Szukam jak sie to mówi woła roboczego i żeby nie często odwiedzać warsztat.
Cena to około 15 tyś

Może jakieś kombi?
Moze to głupie pytanie,a zapytam. Czy Toyota corolla VII ma duży bagażnik? O nim wyczytałem że to mało usterkowy samochód
naturalny
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 29 Lut 2012, 20:02
Prawo jazdy od: 09 02 2003
Auto: Toyota Avensis 7AFE + LPG

Re: do zagazowania, bryła typu kangoor

29 Lut 2012, 21:08

[link wygasł]
Albo Kangoo w benzynie, ale te autka jest ciezki w benzynie znalezc...
A nie lepiej kupic diesla i na LPG przerobic, koszt instalacji to jakies 2k zl, do tego masz wzrost mocy o jakies 15-20%, tylko ze masz spalanie 60% ON i 40% LPG jakos wtedy, a nie ze 100% lpg.

Zamiast Corolli to lepiej Almere, Toyoty i ich silniki VVTI srednio LPG lubia.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Rejestracja: 06 Lut 2011, 20:53
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

Re: do zagazowania, bryła typu kangoor

29 Lut 2012, 21:32

a dlaczego przeróbka diesla tak śmiesznie pali ze jednoczesne z olejem gaz?
myslałem o tym silniku w toyocie « powrót do listy silników
1.4 86KM (od 1997 do 2002) tam chyba nie ma tego VVti
naturalny
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 29 Lut 2012, 20:02
Prawo jazdy od: 09 02 2003
Auto: Toyota Avensis 7AFE + LPG

Re: do zagazowania, bryła typu kangoor

29 Lut 2012, 21:48

Bo taka technologia, nie da sie zreszta zrobic zeby diesel tylko na ON pracowal.

Jest to jakos 60/40% czy 70/30%, poczytaj o dieslu i LPG jak cie to interesuje.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Rejestracja: 06 Lut 2011, 20:53
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

Re: do zagazowania, bryła typu kangoor

29 Lut 2012, 22:08

nigdy nie czytałem ale przez 5 lat jeżdziłem wózkiem widłowym i zmieniałem tylko butle wic dlatego pytam, a przy korku wlewu paliwa było napisane only diesel
ten opelek nawet ciekawie wygląda, pracowałem na takim ale to był diesel i blaszak.
ktoś cos jeszcze doradzi?
naturalny
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 29 Lut 2012, 20:02
Prawo jazdy od: 09 02 2003
Auto: Toyota Avensis 7AFE + LPG

Re: do zagazowania, bryła typu kangoor

29 Lut 2012, 22:27

Ale to bylo LPG czy CNG? Bo diesla w 100% na LPG moze i sie da ale to bedzie b. drogie.

2-ga sprawa, w wozku na pewno siedzial silnik diesla? Czy moze zrobili swap na benzynowy? Bo to sporo zmienia wtedy. :lol:
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Rejestracja: 06 Lut 2011, 20:53
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Samochody Lexusa – dzieła mistrzów Samochody Lexusa – dzieła mistrzów
    Samochody z wyczynowej linii F Lexusa odznaczają się nie tylko wysokimi osiągami i bardzo dobrymi własnościami jezdnymi – podobnie jak wszystkie modele japońskiej marki premium słyną z niezawodności i doskonałej jakości ...
    Toyota GT 86 (od 2012) – dziedziczka Hachi-Roku Toyota GT 86 (od 2012) – dziedziczka Hachi-Roku
    Z legendy modelu AE86 garściami czerpie współczesna, produkowana od 2012 roku Toyota GT86. Podobnie jak słynna Hachi-Roku, ma tylny napęd, świetnie się prowadzi i jest szybka, pomimo że pod maską zamontowano umiarkowanie ...

  • Re: do zagazowania, bryła typu kangoor

    29 Lut 2012, 23:02

    Może coś z rodziny Sharan/Galaxy/Alhambra?
    [link wygasł]
    TFSI
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2147
    Rejestracja: 02 Maj 2009, 17:45
    Auto: Alfa Romeo 156
    Silnik: 1.9JTD 115km
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2003

    Re: do zagazowania, bryła typu kangoor

    29 Lut 2012, 23:22

    nie wiem jaki to gaz, w takiej butli jak do kuchenki. Dopowiem że jak pomyliłem butle i i ta ood wózka podpiąłem palnik do foliowania palet z towarem to był dobry miotacz ognia. Tak jak pisałem, przy wlewie paliw a było napisane only diesel.

    Co do gabarytów galaxy i za te pieniądze to będzie dość kiepski roczniki tak mysle a i pali sporo
    naturalny
    Nowicjusz
     
    Posty: 10
    Rejestracja: 29 Lut 2012, 20:02
    Prawo jazdy od: 09 02 2003
    Auto: Toyota Avensis 7AFE + LPG

    Re: do zagazowania, bryła typu kangoor

    01 Mar 2012, 19:25

    ktos jeszcze coś pomoże?
    naturalny
    Nowicjusz
     
    Posty: 10
    Rejestracja: 29 Lut 2012, 20:02
    Prawo jazdy od: 09 02 2003
    Auto: Toyota Avensis 7AFE + LPG

    Re: Do zagazowania, bryła typu kangoor

    15 Mar 2012, 20:12

    ponawiam,

    który model będzie najlepiej tolerował gaz i jaki silnik najlepszy do tego? (kongoo, partner,doblo, berlingo)
    Mam tydzień czasu na wybranie danego samochodu, później wyruszam po zakup do Francji.
    doradźcie mi proszę.
    naturalny
    Nowicjusz
     
    Posty: 10
    Rejestracja: 29 Lut 2012, 20:02
    Prawo jazdy od: 09 02 2003
    Auto: Toyota Avensis 7AFE + LPG

    Re: Do zagazowania, bryła typu kangoor

    16 Mar 2012, 20:53

    w Berlingo i Partnerze najlepiej 1.6 16v 109-110KM (to to samo), zresztą i każdy inny, 8 zaworówki też będą się ładnie gazowały. Najlepszy stosunek spalanie/moc.
    dervu
    Zaawansowany
     
    Posty: 520
    Rejestracja: 28 Kwi 2010, 12:16
    Miejscowość: Lublin
    Prawo jazdy od: 01 01 2001
    Auto: Peugeot 106 XSi 16v
    Silnik: 1.6 16v TU5J4
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1992

    Re: Do zagazowania, bryła typu kangoor

    31 Mar 2012, 10:05

    a który z tych samochodów i z jakim silnikiem jest najmniej usterkowy? kongoo, partner, berlingo, duplo
    naturalny
    Nowicjusz
     
    Posty: 10
    Rejestracja: 29 Lut 2012, 20:02
    Prawo jazdy od: 09 02 2003
    Auto: Toyota Avensis 7AFE + LPG
     
    • Warto przeczytać
    • VERVA Street Racing 2010
      Mitsubishi Space Star
      Volkswagen Golf II z napędem na tył, widok z przodu
      Men's Day 2010