Dobry samochów w cenie 12- 15tys zł

28 Wrz 2009, 09:47

Witam! Potrzebuję rady fachowców. Jak wiadomo dzisiejszy rynek zalany jest samochodami z zachodu i kupno dobrego jest nie lada wysiłkiem. Jestem studentem dlatego fundusz jakim na dzień dzisiejszy dysponuję nie jest zbyt wielki- interesują mnie samochody w okolicach 15tys PLN. Wiadomo, cena może być trochę wyższa lub niższa (tym lepiej ;) ). Zależy mi na niezawodności i niskich kosztach eksploatacji samochodu. Proszę or rozważenie opcji Pb, LPG oraz Diesel- dla pełnego obrazu. Nie interesują mnie jedynie samochody 3- drzwiowe.

Pozdrawiam!
Flyover
Nowicjusz
 
Posty: 12
Miejscowość: Łódź

28 Wrz 2009, 10:00

Myślę, że Ford Focus byłby dobrym wyborem do 15 tys. Ale będzie to egzemplarz z początku produkcji. Ewentualnie jako ciekawostka, jeśi zależy Ci na czymś w miare nowym śmiało możesz zainteresować się Fiatem Panda albo KIA Picanto, ale są to samochody raczej nie duże, ale mają taką zaletę, że niedużo palą i mają niskie opłaty jak i koszty eksploatacji. A to chyba dla studenta ważna sprawa prawda ?
Sebastianos
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 343
Miejscowość: Warszawa
Auto: Peugeot 508 SW
Silnik: 1.6 THP
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012

28 Wrz 2009, 12:51

Polecam samochody koreańskie, typu matiz Lanos. Są stosunkowo niezawodne, części tanie, a nie trudno trafić na model od pierwszego właściciela zamontowaną instalacją gazową.
karlone
Zaawansowany
 
Posty: 675
Miejscowość: Śląsk

28 Wrz 2009, 13:46

Zgadzam się, Lanos i Matiz to dosyć tanie i oszczędne samochody, ale kolege Flyover ma trochę więcej $ więc warto zainwestować w coś lepszego (nowocześniejszego konstrukcyjnie).
Sebastianos
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 343
Miejscowość: Warszawa
Auto: Peugeot 508 SW
Silnik: 1.6 THP
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012

28 Wrz 2009, 14:24