[Colt CJO 1.3] Dymi, nie równo pracuje proszę o pomoc!!

[Colt CJO 1.3] Dymi, nie równo pracuje proszę o pomoc!!

12 Wrz 2013, 19:04

Witam wszystkich maniaków mitsubishi !!
Jestem szczęśliwym użytkownikiem colta który bez problemów woził mnie przez 5 lat
Niestety pękł wąż wody od gazu i auto zostało lekko przegrzane i zapryskane wodą
Od tego momentu zaczęły się problemy których nie jestem rozwiązać sam!
Posiadam Mitsubishi colt 96 rok CJO 1,3 ( posiada LPG) i jestem nowym użytkownikiem tego Forum

Co się dzieje ( na Benzynie):

Auto nie równo pracuje na wolnych obrotach , czasami zaczyna przerywać i gdy dodaje gazu lekko się dławi
Strasznie Śmierdzi z rury wydechowej (jak by nie dopalonym paliwem)
Dymi na czarno !!!!
W czasie jazdy nie traci mocy ładnie przyspiesza , ale szarpie przy zmianie biegów ( Gdy zmieniam bieg i dodaje gazu nie mogę płynie przyspieszyć ) gdy spuszczam gaz na biegu również gwałtownie szarpie
Zużycie paliwa znacznie wzrosło

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Co Sprawdziłem :
Auto na LPG chodzi bez zarzutu nie dymi na czarno ma ładną kulturę pracy , ładne wkręca się na obroty , nie szarpie przy zmianie biegów

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Nie pali się lampka diagnostyczna ,
Gdy łącze (pin 1) z gniazda diagnostycznego z masa samochody
Lampka diagnostyczna mruga równymi odstępami bez zatrzymania

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

... e=youtu.be

Po 200 km sprawdzałem stan oleju i jest w normie (nie wygląda żeby brał olej)
Zaczął strasznie przerywać prawie gasnąć, więc wyczyściłem Przepustnice i zawór EGR jest lekka poprawa ale cały czas uważam że pracuje za wolno i tak jakby coś go dławiło
Przewody i Świece wymieniałem kontrolnie 2 lata temu uważam ze jest Oki ( spryskałem je lekko woda w czasie pracy silnika i nie zauważyłem zmian w jego pracy.
Śrubą regulującą Przepustnice nie da się podkręcić obrotów
Wyłączałem klemę (-) z akumulatora i uczyłem komputer samochodu tak jak pisaliście na forum ( bez zmian )
Odpinałem wtyczkę czujnika położenia przepustnicy przy dodaniu gazu zapaliła się kontrola diagnostyczna więc uważam że jest dobry .
Jak jest totalnie zimny i odpalam go rano to wydaje mi się ze kilkanaście sekund chodzi dobrze a potem zaczyna przypominać diesla ( może ssanie się nie wyłącza ) Mam wrażenie że gdy jest coraz bardziej rozgrzany zaczyna gorzej pracować
Paliwo sprawdzone ( myślałem że zatankowałem g...o ) wtryski też pracują !

Gdyby ktoś miał jakieś pomysły proszę o radę !!!
justa1987
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 12 Wrz 2013, 18:58
Prawo jazdy od: 0- 0-2008
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Mitsubishi Colt CJO
Silnik: 1.3
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mitsubishi i-MiEV dla Uniwersytetu Południowej Kalifornii Mitsubishi i-MiEV dla Uniwersytetu Południowej Kalifornii
    Firma Mitsubishi Motors North America (MMNA) współpracuje z Uniwersytetem Południowej Kalifornii (USC) oraz należącą do tej szacownej uczelni Viterbi School of Engineering, tworząc w kampusie projekt "żywego laboratorium" ...
    BMW Z9 Gran Turismo 1999 BMW Z9 Gran Turismo 1999
    Koncept BMW Z9 Gran Turismo ma wyznaczać kierunek rozwoju wzornictwa motoryzacyjnego w XXI wieku. Przejrzystość, dynamika i technologia, która dzięki zastosowaniu BMW iDrive ponownie definiuje pojęcie ergonomiki w ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Monster Truck Rock Star, 11
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Autosacrum 2009
      Subaru Impreza STI