Dynamiczne auto - 15tys.

20 Lut 2020, 00:54

Jeśli chodzi o silniki z turbo, to możesz jeszcze szukać Volvo c70 2.0T/2.3T i s40 I gen 1.9T
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 12851
Zdjęcia: 12
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008
1

20 Lut 2020, 08:27

Tylko gdzie ta dynamika w tym c70 i v40? Przecież to nie jedzie jakby się tego oczekiwało.

Oplowskie 2.0T po zakupie odrazu panewki do kontroli ew wymiany bo to czuły punkt, przed zakupem rozrząd do sorawdzenia bo drogi w ciul a wieczny nie jest, ogólnie silnik drogi w naprawach
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 10600
Zdjęcia: 49
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
1

20 Lut 2020, 23:50

1.8t będzie podobnie kosztowo w naprawach co 2.0t od opla? Generalnie to jeszcze widzę, że do 15k można znaleźć audi 8p z 2.0 fsi 150km, powiecie coś o tym silniku?
Delcho
Nowicjusz
 
Posty: 25
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Jaguar x-type
Silnik: 2.5 V6 194km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
0

21 Lut 2020, 00:15

Kao napisał(a):Tylko gdzie ta dynamika w tym c70 i v40? Przecież to nie jedzie jakby się tego oczekiwało.
noo, tylko do kościoła i na działkę się nadają :ok:
Delcho napisał(a):1.8t będzie podobnie kosztowo w naprawach co 2.0t od opla?
tak, do tego może być spory problem z kupnem czegoś normalnego.
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 12851
Zdjęcia: 12
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008
1

21 Lut 2020, 00:25

tak, do tego może być spory problem z kupnem czegoś normalnego.

Czyli opla z 2.0t będzie łatwiej kupić w jakimś przyzwoitym stanie niż 1.8t?
Delcho
Nowicjusz
 
Posty: 25
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Jaguar x-type
Silnik: 2.5 V6 194km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
0

21 Lut 2020, 00:37

Moim zdaniem nie.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 10600
Zdjęcia: 49
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
1
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Demontaż klamki Porsche Cayenne Demontaż klamki Porsche Cayenne
    Jak wymontować klamkę/wkładkę kierowcy w Porsche Cayenne II gen. Może wydawać się to proste a jednak wielu ma z tym problem. Należy zdemontować zaślepkę wewnątrz drzwi. Należy przygotować torx 20 i w pierwszej kolejności ...
    Czy płukanki do silnika rzeczywiście pomagają? Czy płukanki do silnika rzeczywiście pomagają?
    Temat płukanek do silnika to powód do niekończące się dyskusji. Niektórzy uważają, że użycie płukanki nie tylko nie pomaga, ale może nawet zaszkodzić silnikowi. Inni są fanami płukanek i stosują je jako środek ...

  • 21 Lut 2020, 17:54

    Jeszcze wypowiedziałby się ktoś na temat 2.0fsi? No i co lepsze waszym zdaniem golf v/audi a3 8p z 2.0fsi lub 1.9tdi + chip czy astra h 2.0t? Co byłby najlepsze? Pozostaje jeszcze np. audi 8l z 1.8t ale wygląda już wiekowo.
    Delcho
    Nowicjusz
     
    Posty: 25
    Przebieg/rok: 10tys. km
    Auto: Jaguar x-type
    Silnik: 2.5 V6 194km
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002
    0

    21 Lut 2020, 20:36

    2.0 fsi 150km dynamiczne nie będzie

    Jak już rozważasz 1.9 tdi to może leon arl 150km? Po chipie masz 180-190 i ok. 400 momentu i to już się fajnie odpycha
    Wumba
    Początkujący
     
    Posty: 176
    Zdjęcia: 5
    Prawo jazdy: 30 11 2014
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: Audi S3 8l
    Silnik: 1.8T 225
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002
    1

    21 Lut 2020, 21:39

    Jak ma być diesel to w nowej budzie, bo w starej dostanę 1.8t to po co pchać się w ropę. To jak mówisz, że 2.0fsi 150km nie będzie dynamiczne to to samo się tyczy 1.8t 150km?
    Delcho
    Nowicjusz
     
    Posty: 25
    Przebieg/rok: 10tys. km
    Auto: Jaguar x-type
    Silnik: 2.5 V6 194km
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002
    0

    21 Lut 2020, 21:50

    Wrażenia z jazdy autem z turbo są troche inne/lepsze niż autem n/a. Poza tym z 1.8t możesz zrobić coś więcej, podobnie jak z 1.9tdi. Z 2.0fsi nie zrobisz nic.
    fcgetin
    Początkujący
     
    Posty: 139
    Ostrzeżenia: 1
    1

    21 Lut 2020, 21:52

    I znowu zaczyna się o chipowaniu starych trupów. Żeby podnosić moc trzeba mieć z czego a większość 1.8t i 1.9tdi nadaje się do generalnego remontu a nie modzenia
    Invi
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5231
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Ostrzeżenia: 1
    1

    21 Lut 2020, 22:19

    Invi napisał(a):I znowu zaczyna się o chipowaniu starych trupów. Żeby podnosić moc trzeba mieć z czego a większość 1.8t i 1.9tdi nadaje się do generalnego remontu a nie modzenia


    To twierdzisz, że 2.0fsi w tym porównaniu będzie lepszy? :lol:

    Akurat znam wiele 1.8t i 1.9tdi mających 15-20 lat i sporo z nich lata po programie i dają radę, zresztą tak samo jak inne auta z turbo z tego okresu. Nikt tu nie mówi o przyrostach rzędu 100 km i 100 nm, ale lekki program w tych autach robi różnicę
    fcgetin
    Początkujący
     
    Posty: 139
    Ostrzeżenia: 1
    1

    21 Lut 2020, 22:34

    Ja twierdzę, że prawie każdy vag w tej cenie to śmietnik. Jedne były takimi od wyjazdu z fabryki a inne stały się nimi przez lata zaniedbań, cóż taki klient docelowy w tym kraju. Daleko mi do "polecania" 2.0FSI czy pisania, że jest w czymkolwiek lepszy od innych śmieci.

    Na pewno zamiast golfów i innych seatów wolałbym już tę astrę chociaż jest do bólu nudna (zresztą jak vag'i).
    BTW gdybym szukał gówienka z turbo to kupiłbym coś takiego
    https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-grande-punto-1-4-16v-t-jet-120ps-racing-sport-po-liftingu-ID6CTKdo.html?

    i może kiedyś kupię jeśli skończy się u mnie era służbowych aut
    Invi
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5231
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Ostrzeżenia: 1
    1

    21 Lut 2020, 22:50

    Delcho napisał(a):Jeszcze wypowiedziałby się ktoś na temat 2.0fsi? No i co lepsze waszym zdaniem golf v/audi a3 8p z 2.0fsi lub 1.9tdi + chip czy astra h 2.0t? Co byłby najlepsze? Pozostaje jeszcze np. audi 8l z 1.8t ale wygląda już wiekowo.

    Golf V/A3 2,0 150, diesle mogą byc mocno zajechane, a 1,8T czy 1,9 tdi występują w starych budach tj z tyłu brak miejsca na nogi, wygłuszenie słabe itd
    Golf V nawet w 3 furtkach jest wygodniejszy niż A3 8L czy Leon 1 w 5..

    No i znajdź 1,8T w dobrym stanie po tanich instalacjach lpg, z nieszczelnościami w dolocie z wyciekami, z padniętymi turbinami, te auta mają po 300 tys przejechane czyli powolny zgon jednostki.
    Bartolekk
    Aktywny
     
    Posty: 261
    Prawo jazdy: 15 10 2000
    Przebieg/rok: 24tys. km
    Auto: Volkswagen Golf V GTI
    Silnik: 2,0 TFSI 200@246 PS
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2006
    Ostrzeżenia: 1
    2

    21 Lut 2020, 23:25

    Fiat fajny, tylko 120km to chyba zbyt mało. Generalnie to też chciałbym coś innego niż vag albo ta astra no ale co kupić za 15k...
    Skoro 1.8t będzie ciężko znaleźć to jeszcze trzeba rozstrzygnąć co będzie lepsze tzn. vag z 2.0 fsi 150km czy astra z 2.0t 170km/200km.
    Najbardziej chciałbym jakąś turbo benzynę bo miałem okazję jechać podłubanym 1.8t podobno 220km i było całkiem przyjemnie.
    Fajne są też alfy tyle że no diesel...
    Delcho
    Nowicjusz
     
    Posty: 25
    Przebieg/rok: 10tys. km
    Auto: Jaguar x-type
    Silnik: 2.5 V6 194km
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002
    0