Fajne auto dla trzyosobowej rodziny 2010-2012

Re: Fajne auto dla trzyosobowej rodziny 2010-2012

13 Sie 2014, 22:00

No właśnie, ostatnio sedany też zaczęły mi się bardzo podobać. Np. Nowa Mazda 3.
HB w USA jest postrzegane jako auto dla mniej zamożnych i może coś w tym jest :-)

Co do Astry w SD rzeczywiście fajnie wygląda. Jedyne co wszyscy podkreślają jako wadę to że samochód jest cholernie ciężki i ceny części do tego właśnie modelu są drogie np. klocki hamulcowe itp. Ale ceny samego samochodu wydają się atrakcyjne.
Osobiście Opla nie chcę, ale może Tobie przypasi :-)
prezy
Nowicjusz
 
Posty: 26
Rejestracja: 17 Gru 2013, 08:53
Prawo jazdy od: 03 05 1998
Auto: Corsa C
Silnik: 1.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

Re: Fajne auto dla trzyosobowej rodziny 2010-2012

14 Sie 2014, 01:07

Moje poszukiwania zaczely sie od sedana skoda rapid, pozniej vw jetta ale z racji silnika odpadły choc gdyby nie tsi to zostałbym chyba przy jettcie. Mi sie tez wydaje ze sedan to jakby drozsza klasa od HB ale cenniki w madzie czy oplu i innych mowia co innego. Wiec teraz zastanawiam sie o co chodzi. Byc moze eksploatacja tak jak mowisz tylko czemu klocki/tarcze itp maja byc drosze do prawie identycznego auta?! A co do wagi to sprawdzałem i astra ma ok +/- 50kg róznicy w wadze wiec prawie wogole..
Moze moderatorzy cos wiecej wiedzą ;)?
tomasz87
Nowicjusz
 
Posty: 49
Rejestracja: 02 Sie 2014, 10:10
Prawo jazdy od: 11 10 2008
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: nie mam

Re: Fajne auto dla trzyosobowej rodziny 2010-2012

14 Sie 2014, 09:25

VW Jetta też bardzo mi się podoba i nowa Corolla ale tak jak wspomniałeś silniki eliminują te auta. W Corolli przydałby się mocniejszy silnik, dynamika 1.6 nie zachęca do zakupu :-(
W Twoim przypadku widzę że Opel jest dla Ciebie :-).
Przejedź się nim tak dla potwierdzenia i kupuj.
prezy
Nowicjusz
 
Posty: 26
Rejestracja: 17 Gru 2013, 08:53
Prawo jazdy od: 03 05 1998
Auto: Corsa C
Silnik: 1.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

Re: Fajne auto dla trzyosobowej rodziny 2010-2012

14 Sie 2014, 14:17

Jeszcze musze sie tylko rozeznac dokładnie jaka jest róznica pomiedzy Hb a sedanem w kwestii kosztów eksploatacji i czy sa moze jakies inne myki..
A Ty widze zawisnałes narazie pomiedzy mazda a toyota :)
tomasz87
Nowicjusz
 
Posty: 49
Rejestracja: 02 Sie 2014, 10:10
Prawo jazdy od: 11 10 2008
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: nie mam

Re: Fajne auto dla trzyosobowej rodziny 2010-2012

18 Sie 2014, 12:53

Przejrzałem cenniki na stronie opla kia hyundai toyoty i stwierdzam że na wyprzedaży rocznika za 45 max 50 tys dostane co najwyzej najsłabszy silnik w gołej wersji jeśli sie trafi taki na placu ;( a wolałbym wydać bliżej 45tys. Zniechecony tym zajrzałem jeszcze do francuzów z ciekawości a tam peugeot 301...zobaczyłem na szybko jakieś testy i wychodzi na to że jak za takie pieniądze to całkiem odpowiednia opcja. Wiadomo że musi być czuć w tym aucie oszczedności ale za 45tys mozna kupić benzynę 1.6 115KM ( auto waży niecała tonę wiec taki silnik zupełnie wystarczy) w średniej wersji wyposażenia baz demówke w najlepszej opcji. Co o tym myślicie warto obgadać ten temat czy od razu wrócić do przegladania ofert używek??
Wrzucam linka z przykładową opcją [link wygasł]
tomasz87
Nowicjusz
 
Posty: 49
Rejestracja: 02 Sie 2014, 10:10
Prawo jazdy od: 11 10 2008
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: nie mam

Re: Fajne auto dla trzyosobowej rodziny 2010-2012

18 Sie 2014, 13:10

Auto jak wspomniałeś budżetowe ale jak masz wybierać między tym a np. Fabią 1.2 to lepiej 301 albo C Elysse. A zobacz jeszcze na Rio.
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 18318
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Tuning Show 2013 - Kraków / relacja Tuning Show 2013 - Kraków / relacja
    W tym roku Tuning Show 2013 w Krakowie odbyło się w słoneczny weekend w który wszyscy odwiedzający Targi mogli podziwiać niebywałe projekty samochodów właścicieli z takich krajów jak Czechy, Słowacja, ...
    Dacia Duster - historia Dacia Duster - historia
    Duster odniósł prawdziwy sukces, zdobywając serca 400 tysięcy klientów w ciągu niewiele ponad 3 lat od jego wprowadzenia do sprzedaży. W 2012 roku uplasował się na przykład w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających ...

  • Re: Fajne auto dla trzyosobowej rodziny 2010-2012

    18 Sie 2014, 13:36

    Przy okazji może ktos się wypowie na temat bliźniaczego citroena c-elysse. Wiem, że plastiki itd ale chciałbym usłyszeć jakąs obiektywna wypowiedz czy jest sens kupna biorąc pod uwagę moje stanowisko :) wiem że to inna jakość itd ale z drugiej strony auto wezme w leasing na 4lata. opla czy toyote kupie z przebiegiem ok50-80 tys czyli takim ile moje nowe auto bedzie miało po spłacie no i bedzie do tego 4 a nie 7-letnie...mało tego o nowe bede dbal sam od poczatku wiec bede go w 100% pewny co w nim zrobilem itd. Toyota czy mazda moze i jest duzo bezpieczniejsza ale czy nie byla bita to moze sie dopiero okazac jak sie zdarzy wiekszy dzwon i wtedy bite auto sie zwinie w harmonijke czyz nie tak??
    tomasz87
    Nowicjusz
     
    Posty: 49
    Rejestracja: 02 Sie 2014, 10:10
    Prawo jazdy od: 11 10 2008
    Przebieg/rok: 8tys. km
    Auto: nie mam

    Re: Fajne auto dla trzyosobowej rodziny 2010-2012

    18 Sie 2014, 14:18

    301 i c elysse to dla mnie jednak wieksze auto niz typowe mieszczuchy typu fabia czy yaris itp czyli taki segment b+ ale mieszczace sie w moich granicach cenowych :) a co bys powiedział o silnikach w tych autach?
    Pod uwagę brałbym jedynie ten sam w odu modelach 1.6 VTi 115KM
    tomasz87
    Nowicjusz
     
    Posty: 49
    Rejestracja: 02 Sie 2014, 10:10
    Prawo jazdy od: 11 10 2008
    Przebieg/rok: 8tys. km
    Auto: nie mam
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Infiniti Q50
      Autosacrum 2009
      Subaru Impreza STI