Ford Escort - obroty

15 Kwi 2010, 21:29

Witam
Od dwóch tygodni mam problem z moim escortem. Otóż zaczęły mi falować obroty. Po odpaleniu silnika najpierw wskakują na 1800, a po kilku sekundach spadają i skaczą między 900-1000 i tak cały czas. Jak rano odpalam i jest zimno to kilka razy auto mi gaśnie. Wskakuje najpierw na 1800, spada do 500 i gaśnie. I tak robi się z 5 razy, po czym juz "normalnie" chodzi, czyli skacze 900-1000. Jak juz jadę kawałek i np. muszę sie na światłach zatrzymać to obroty stoją na 1500 albo skaczą 1500-1600. Nie mam pojęcia czym to może być spowodowane. Kupiłem ostatnio przepływomierz powietrza, wymieniłem, ale dalej to samo. Kolega mi podpowiedział, że to może być właśnie spowodowane przepływomierzem, albo sondą lambdą, silniczkiem krokowym. Odkręciłem ten silnik krokowy, wyczyściłem dokładnie w benzynie. Przykręciłem, nawet na chwile odłączyłem akumulator, bo słyszałem żeby tak zrobić. Auto 5 minut chodziło tak jak powinno... po czym znowu obroty zaczęły skakać 900-1000. Przejechałem się kawałek, zatrzymałem i znowu zaczął chodzić normalnie. Zgasiłem auto, odpaliłem ponownie i obroty skaczą 900-1000, przejechałem się kawałek, zatrzymałem i stały na 1600. Myślałam, że może akurat coś jest z nim nie tak skoro chwile chodził normalnie. Kupiłem więc nowy silniczek krokowy, wymieniłem i dalej to samo.... Już nie wiem teraz o co chodzi. A Wy jak myślicie? Proszę o pomoc
Ostatnio edytowany przez alicjaa2106, 18 Kwi 2010, 10:26, edytowano w sumie 1 raz
alicjaa2106
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: wałbrzych
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Autobusy piętrowe
      Dwa pokłady w autobusie oznaczają większą pojemność pasażerską, co przekłada się na większy zysk przewoźnika. Autobusy piętrowe mogą swobodnie manewrować w ciasnych uliczkach miast, gdzie wjazd zabierającym niewiele więcej ...