Ford Focus 1.6 2002 Centralny zamek

Ford Focus 1.6 2002 Centralny zamek

29 Maj 2016, 23:21

Witam. Mam problem z zamkiem w Focusie. Kluczykiem otwiera się i zamyka ale pilotem który jest w kluczyku nie działa... byłem u magika od kluczyków który stwierdził że pilot w moim kluczyku jest sprawny bo sprawdził że pilot działa. Problem jest w aucie. ale gdzie go szukać? gdzie jest w Focusie centralka od Zamka?
komisare
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 29 Maj 2016, 22:51
Prawo jazdy od: 03 11 1974
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Focus
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Ford Focus 1.6 2002 Centralny zamek

30 Maj 2016, 12:17

Sprawdzałeś drugim pilotem czy działa otwieranie i zamykanie? Może ten pierwszy z którym masz problem (skoro jest dobry) rozprogramował się z samochodem i trzeba go ponownie zakodować.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 5477
Zdjęcia: 3341
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Ford Focus 1.6 2002 Centralny zamek

31 Maj 2016, 00:18

pilot sprawdzony
komisare
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 29 Maj 2016, 22:51
Prawo jazdy od: 03 11 1974
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Focus
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Ford Focus 1.6 2002 Centralny zamek

31 Maj 2016, 11:18

komisare napisał(a):pilot sprawdzony
Ale który pierwszy, drugi? Działa, nie działa, coś się dzieje?

Jak chcesz żebyśmy pomogli to staraj się odpowiadać zwięźle na pytania dopisując swoje uwagi. Taka odpowiedź nic nie wnosi do tematu.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 5477
Zdjęcia: 3341
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Ford Focus 1.6 2002 Centralny zamek

31 Maj 2016, 16:04

sorry... mam tylko jeden pilot w kluczyku który został sprawdzony
komisare
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 29 Maj 2016, 22:51
Prawo jazdy od: 03 11 1974
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Focus
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Ford Focus 1.6 2002 Centralny zamek

31 Maj 2016, 19:09

komisare napisał(a):mam tylko jeden pilot w kluczyku który został sprawdzony
Jeżeli pilot jest dobry to spróbuj do zaprogramować od nowa, według instrukcji (w necie jest ich pełno).
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 5477
Zdjęcia: 3341
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Master Truck 2013 - najpiękniejsze ciężarówki z Finnlandii Master Truck 2013 - najpiękniejsze ciężarówki z Finnlandii
    Firma Finnlines znowu wesprze swoją pomocą Międzynarodowy Zlot Ciężarowych Pojazdów Tuningowanych MASTER TRUCK, który odbędzie się już po raz dziewiąty w Opolu. Tym razem impreza zaplanowana jest w dniach 19-20-21 ...
    BMW Concept serii 4 Coupé 2012 BMW Concept serii 4 Coupé 2012
    BMW Concept serii 4 Coupé niesie dodatkowe pokłady sportowego i ekskluzywnego charakteru, przez co wyraźnie odróżnia się od modeli serii 3. Dynamiczny pas przedni konceptu tworzą ostre kontury i złożone powierzchnie. ...

  • Re: Ford Focus 1.6 2002 Centralny zamek

    01 Cze 2016, 00:45

    pilot był programowany od nowa, i sprawdzony wysyła sygnał jednak auto nie reaguje. była też próba dopasowania innego pilota i auto go też nie widzi
    komisare
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Rejestracja: 29 Maj 2016, 22:51
    Prawo jazdy od: 03 11 1974
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Focus
    Silnik: 1.6
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Inny
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002

    Re: Ford Focus 1.6 2002 Centralny zamek

    01 Cze 2016, 09:37

    W takim razie musisz dobrać się do centralki (jest chyba za schowkiem). Pierwsze co trzeba sprawdzić to czy jest przekazywany impuls po naciśnięciu przycisku w pilocie. Sprawdź też połączenia i czy kable czasem gdzieś nie są zaśniedziałe, naderwane.
    Kacper
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5477
    Zdjęcia: 3341
    Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
    Miejscowość: Warszawa - okolice
    Prawo jazdy od: 14 09 1997
    Auto: Volvo S40
    Silnik: 2.0 140KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999
     
    • Warto przeczytać
    • Dziewczyny
      Potężna strefa kibica, Volkswagen
      AMAZING PARTS, SKODA Octavia rozebrana na części, 19
      Ford Focus C-MAX