Ford Ka 97 rok jaki gaz

Ford Ka 97 rok jaki gaz

20 Cze 2010, 10:44

Witam,

chciałbym nabyć Forda Ka z `97 roku. Zastanawiałem się nad możliwością założenia w nim instalacji gazowej. Czy jest to możliwe w tym modelu? Jaki będzie orientacyjny koszt założenia takiej instalacji? Nie znam się na tym kompletnie, więc wszelkie uwagi przyjmę z wdzięcznością :)
brunnen
Nowicjusz

Miejscowość: Kraków

Re: Ford Ka 97 rok jaki gaz

21 Cze 2010, 18:25

Ja mam forda KA i też chcę mieć instalację gazową, bo strasznie żre mi paliwo... Dowiadywałam się nawet ostatnio ile by to kosztowało, ale jak usłyszałam cenę (2150zł) to się przeraziłam. Pan powiedział, ze byłaby to sekwencja. zastanawiam się tylko, czy nie wystarczy mu starszy typ instalacji.
Bardzo proszę o pomoc,uwagi,opinie, jaka instalacja gazu byłaby najlepsza, bo zupełnie się nie znam na tych rzeczach!
Pozdr
Surp
Nowicjusz

Miejscowość: Lublin

21 Cze 2010, 21:20

Panowie nauczcie się oszczędności. Najpierw trzeba zainwestować żeby potem oszczędzać a nie dokładać.
Migaz
Zaawansowany

Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

24 Cze 2010, 06:18

:)
no pewnie, obliczałem sobie szybkość zwrotu takiej inwestycji i jet imponująca.
brunnen
Nowicjusz

Miejscowość: Kraków

14 Lis 2010, 19:55

Witam!

Jam tu nowa :D
Hmmm....podzielę się swoimi doświadczeniami nt. lpg w Żabie (Ka)....otóż we wrześniu ubiegłego roku zamontowałam sobie takie cudo ... sekwencja...2,3 tyś PLN...w promocji że tak powiem :shock:
Autko zasuwa bez problemów...na mocy nic nie ubyło.
Ktoś powie że drogo itd.....ja śmigam do pracki 50km w obie strony i bardziej mi się opłacało płacić ratę za lpg+gaz niż za samą benzynkę. A więc jeszcze 7 miesięcy i instalacja sama się spłaci a ja będę już na zero :mrgreen:
Grunt to się nie nerwować :D
siva
Nowicjusz

Miejscowość: Dolnośląskie

15 Lis 2010, 08:30

kalkulator-lpg
jak bys nieliczyl zawsze jestes wygrany :smile: