Ford Transit 1990 2,5 D

Ford Transit 1990 2,5 D

02 Kwi 2011, 10:10

Witam wszystkich forumowiczów.
Mam pewien problem z moim fordem. Mianowicie jak temp. utrzymują się w okolicach zera stopni i nizej pomimo dobrych akumulatorow nowych dobrego paliwa z dodatkiem mam problemy z odpalaniem silnika musze go dlugo krecic i to tez zazwczaj krece go z 3,4 razy.
Gdy temp. są jak teraz pali na dotyk. Mechanik upiera się ze pompa nie trzyma paliwa. Co o tym sadzicie czy moze mieliscie podobny przypadek i jest jakies tansze rozwiazanie mojego problemu
Z gory dzieki za wszelkie sugestie
infixrd
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 21 Lut 2011, 08:25
Miejscowość: Radom/Podczasza Wola

Re: Ford Transit 1990 2,5 D

02 Kwi 2011, 21:14

Gdyby pompa nie trzymała paliwa, to temperatura powietrza nie miała by znaczenia(w tym zakresie temperatur).Ja bym sprawdził świece.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6943
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

Re: Ford Transit 1990 2,5 D

04 Kwi 2011, 14:09

Własnie myslalem tez o tym ale w nim jest jedna świeca płomieniowa i ona jest w pełni sprawna gdyż był ten układ sprawdzany i dlatego niemam pojecia co moze byc powodem
infixrd
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 21 Lut 2011, 08:25
Miejscowość: Radom/Podczasza Wola

Re: Ford Transit 1990 2,5 D

07 Kwi 2011, 10:30

Ja bym na początek podjechał na serwis diesla i wyregulował kąt wtrysku i luzy na zaworach jeśli ma ręcznie regulowane.Jeśli to nie pomoże zmierz ciśnienie na cylindrach.Auto ma jakby nie patrzył 21 lat więc ma prawo już nie domagać
chicken19
Zaawansowany
 
Posty: 555
Rejestracja: 12 Lip 2007, 19:07
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowy papamobile Mercedes-Benz dla papieża Benedykta XVI Nowy papamobile Mercedes-Benz dla papieża Benedykta XVI
    Dostarczając papieżowi Benedyktowi XVI nowy papamobile, Mercedes-Benz kontynuuje tradycję, która liczy już ponad 80 lat. Dr Dieter Zetsche, prezes zarządu Daimler AG i szef Mercedes-Benz Cars, osobiście przekazał w ...
    SKODA Octavia III generacji to synergia mocy i oszczędności SKODA Octavia III generacji to synergia mocy i oszczędności
    Trzecia generacja SKODY Octavii to festiwal mocy. Przyszły użytkownik ma wybór spośród ośmiu nowoczesnych silników benzynowych TSI i wysokoprężnych TDI Common Rail. Pomimo dużej skali mocy, aż do 180 ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • 8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Infiniti Q50
      Subaru Impreza STI
      GTP Light