Fura dla laika - do 20tys

Fura dla laika - do 20tys

28 Sie 2007, 17:17

Witam, niedawno zdałem dopiero prawko więc planuję sobie zakupić jakiś pojazd żeby nie wyjść z wprawy ale żeby mieć również możliwość swobodnego dojazdu do kobiety lub na uczelnię :) Nie znam się na samochodach bo nigdy się nimi jakotako nie interesowałem (prócz rozróżnienia marek :P ). Do wydania mam ok 20tys - może być mniej, ale więcej to tak żeby z opłatami zamknęło się w 22-23tys. Co byście drodzy forumowicze poradzili? Moje typy to:

BMW Seria 3 ( E36, E46 ) - Diesel
Audi A4 ( B5 ) - Diesel
Opel Astra II
Seat Ibiza II / III
VW Polo IV - najlepiej chyba diesel
Ford Focus

Które z tych są dobre? Moje wymagania to:
-musi mało palić (silnik na benzynę max 1.3, diesel to hmm.. nie wiem, nie znam sie aż tak, ale żeby było porównywalne spalanie do benzynowego 1.3-1.4)
-mieć elektryczne szyby
-centralny zamek
-klima-opcjonalnie - jak będzie to dobrze, jak nie to kiedyś się wstawi :)

Więcej chyba mi nic niewiadomo czego nie trzeba, najbardziej przychylam się do Polo IV. Słyszałem negatywne opinie o blachach opli, o fordach też nieciekawe ale matka ma fiestę i zadowolona, a ojciec astre i też ok (tyle że ten pierwszy ma 5 lat a drugi salonowy z tego roku)

Proszę o jakiekolwiek opinie, z góry dziękuję i pozdrawiam,

naweciarz
naweciarz
Nowicjusz

Re: Fura dla laika - do 20tys

28 Sie 2007, 18:47

:D Polówka IV z dieselkiem będzie najbardziej odpowiednia. :wink:
...czy wypada tak napadać...?
kardio
Początkujący

Miejscowość: Chrobrego.
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Transport ponadnormatywny i jego początki Transport ponadnormatywny i jego początki
    Pojazdy przewożące ciężkie i duże ładunki istniały już w XIX w., jednak dopiero pod koniec lat 20. ub. w. pojawiły się przyczepy, naczepy oraz odpowiednie ciągniki, które można uznać za protoplastów współcześnie ...