Galant 2.5 V6 Bardzo słaba iska, nie odpala

Galant 2.5 V6 Bardzo słaba iska, nie odpala

02 Gru 2015, 17:28

Witam serdecznie!
"Skończyły" mi się szczotki w rozruszniku i auto trafiło do mechanika, gdyż w Galancie do rozrusznika nie dostanę się do rozrusznika bez kanału. Rozrusznik naprawiony, ale dzisiaj rano przyjechał do mnie mechanik i pytał czy mam jakiś "myk" zamontowany. Wiedział, że mam dodatkowe odcięcie zapłonu od alarmu i je wyłączył, ale auto dalej nie odpala. Posiedziałem z nim trochę przy aucie, wprowadziłem alarm w tryb serwisowy itd. ale reakcji dalej brak. Wszystkie przewody są w dobrym stanie. Sprawdzaliśmy iskrę na świecach i jest bardzo, bardzo słaba, ale w ogóle jej nie ma. Przewody nie zawilgotniały (sprawdzaliśmy na nowych przewodach i nowej świecy - efekt ten sam)
Nie mamy już pomysłów co się mogło stać. Jak auto stało unieruchomione (mechanik nie miał czasu się nim zająć) zająłem się audio. Przeciągnąłem w sumie tylko kabelki (chin-che i remote) od radia do bagażnika. Poszły prawym progiem, ale dzisiaj znowu zdjąłem plastiki i sprawdziłem wszystkie kostki po drodze - są nienaruszone, więc to też odpada. (kabli zasilających jeszcze nie przeciągałem)
Podejrzenie padło też na immo, ale drugim kluczykiem również nie da się odpalić. Jutro auto wyląduje u elektryka, ale jeśli dzisiaj bym się czegoś dowiedział, to bez problemu mogę podjechać i coś podłubać na warsztacie, a bardzo mi zależy, żeby mieć auto na rano.
Riazek
Początkujący
 
Posty: 121
Rejestracja: 31 Maj 2015, 16:18
Prawo jazdy od: 26 11 2014
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Mitsubishi galant VIII
Silnik: 2,5l V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Galant 2.5 V6 Bardzo słaba iska, nie odpala

02 Gru 2015, 20:10

Jakie jest napięcie na cewce w czasie krecenia rozrusznika ?
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704
Rejestracja: 09 Sie 2007, 00:19

Re: Galant 2.5 V6 Bardzo słaba iska, nie odpala

03 Gru 2015, 15:44

O napięciu na cewce nie pomyślałem i nie sprawdziłem. Dzisiaj już auto wyląduje u elektryka, a na rano załatwiłem sobie inny pojazd, więc w sumie temat już nieaktualny.
Riazek
Początkujący
 
Posty: 121
Rejestracja: 31 Maj 2015, 16:18
Prawo jazdy od: 26 11 2014
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Mitsubishi galant VIII
Silnik: 2,5l V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wymiana filtra powietrza - Toyota Yaris (P9) II 1.3 VVTi [porady] Wymiana filtra powietrza - Toyota Yaris (P9) II 1.3 VVTi [porady]
    Jak wymienić filtr powietrza w samochodzie Toyota Yaris II? Oznaczenie tego modelu to (P9), a produkowany był w latach 2005-2010. Sama wymiana jest bardzo prosta wystarczy odpiąć dwa zatrzaski na obudowie filtra i jedno mocowanie ...
    Z linii montażowej zjechał milionowy Tiguan w Wolfsburgu Z linii montażowej zjechał milionowy Tiguan w Wolfsburgu
    W ubiegłym tygodniu z linii montażowej zjechał milionowy Tiguan wyprodukowany w zakładach w Wolfsburgu. Był to biały Tiguan z pakietem R-Line i silnikiem 1.4 TSI o mocy 118 kW (160 KM). Tiguan jest najpopularniejszym SUVem ...

  •  
    • Porównanie: Citroen Xantia, Mazda 626 V, Opel Vecrta B, Renault Laguna I, Toyota Avensis I
      Saab 9-5
      Porsche GT3 RS
      Samochody Rajdowe