Gaz do Megane 2.0 T 225 KM

Gaz do Megane 2.0 T 225 KM

05 Wrz 2013, 13:11

Witam

Chcę zamontować gaz do Renault Megane 2.0 T 225 KM,

Jaką instalacje polecacie ? Jakiej firmy ? Czy do tego auta lepsza będzie instalacja IV czy V generacji ?

Czy na instalacji V generacji nie będzie auto paliło więcej niż na IV generacji ?

Jaka jest cena instalacji gazu V generacji ?

Pozdrawiam
Mateusz156
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 05 Wrz 2013, 13:07
Auto: Renault Megane RS
Silnik: 2.0 T 225 KM
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2004

Re: Gaz do Megane 2.0 T 225 KM

10 Wrz 2013, 09:59

Pierwsza sprawa jaki masz wtrysk?
Jeśli bezpośredni to nie założysz instalacji.

Jeśli nie jest bezpośredni to proponowałabym instalacje:

Reduktor: KME Silver
Sterownik: Stag Qbox
Wtryski: Hana

i koszt takiej instalacji w naszym warsztacie - 2700 zł. jest to instalacja IV generacji.

Instalacje V generacji (Wtrysk gazu jest w fazie ciekłej, nie ma reduktora za to jest pompa w butli) są montowane, ale obecnie cena jest zbyt wysoka aby były standardowo proponowane klientom. Cena takiej instalacji to około 5,500 zł.

W Twoim autku w zupełności wystarczy instalacja IV generacji oczywiście jeśli wtrysk nie jest bezpośredni.


Pozdrawiam

Dar-Gaz
DarGaz
Nowicjusz
 
Posty: 41
Rejestracja: 28 Sie 2013, 09:42
Prawo jazdy od: 0- 4-2007
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Fiat Linea
Silnik: 1.3 MultiJet Diesel
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

Re: Gaz do Megane 2.0 T 225 KM

07 Paź 2013, 17:07

Ten silnik ma posredni wtrysk paliwa
zmorek
Początkujący
 
Posty: 89
Rejestracja: 14 Lut 2013, 08:48
Prawo jazdy od: 13 07 1995
Auto: vw sharan

Re: Gaz do Megane 2.0 T 225 KM

18 Paź 2013, 19:29

Kolego DarGaz to ty jako fachowiec masz klientowi powiedzieć jaki ma wtrysk a nie odwrotnie a proponowanie do tego samochodu KME silver to poroniony pomysł. Od razu widać, że nie widziałeś takiego auta na oczy.
Mateusz156 - zamontuj do tego samochodu instalację IV generacji dobrej jakości i będziesz zadowolony. Prawdą jest, że V generacja jest zdecydowanie droższa (moim zdaniem zbyt droga w stosunku do oferowanych korzyści) a poza tym potrafi być zawodna w Polskich warunkach.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Rejestracja: 01 Lut 2009, 18:45
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

Re: Gaz do Megane 2.0 T 225 KM

21 Paź 2013, 07:21

Migaz.. Po pierwsze koleżanko... (Na początku widać, że nie czytasz dokładnie wypowiedzi innych tylko hejtujesz)

Po drugie.. te auta wychodziły z dwoma rodzajami wtrysku. jeśli ktoś podjeżdża na warsztat to widzę co i jak. Dlaczego KME to poroniony pomysł?

Napisałam, że jeśli nie ma bezpośredniego to sekwencja (IV gen.) pasuje.
DarGaz
Nowicjusz
 
Posty: 41
Rejestracja: 28 Sie 2013, 09:42
Prawo jazdy od: 0- 4-2007
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Fiat Linea
Silnik: 1.3 MultiJet Diesel
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

Re: Gaz do Megane 2.0 T 225 KM

21 Paź 2013, 09:17

DarGaz wybacz za pomylenie płci - niestety w powyższej treści ona nie wynika a NICK bardziej kojarzy się z facetem.
Wracając jednak do sedna. Nie było w renault silnika turbo 225 KM na bezpośrednim wtrysku więc nie wprowadzaj w błąd człowieka a zapytanie było dość precyzyjne.
Dlaczego nie silver? By wyzione ducha przy pierwszej próbie sprawdzenia co to auto żeczywiście potrafi i będą z niego wisiały sopelki lodu :)
A po trzecie - BARDZO nie podoba mi się reklamowanie warsztatu na forum. Tu piszą ludzie którzy oczekują rady i pomocy jak poradzić sobie z jakimś zagadnieniem albo jakie powinni rozważyć warianty a czytają - U mnie w warsztacie to...
Słabe to jest
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Rejestracja: 01 Lut 2009, 18:45
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Skoda z silnikiem umieszczonym z tyłu - 25lat od zakończenia produkcji Skoda z silnikiem umieszczonym z tyłu - 25lat od zakończenia produkcji
    W sierpniu 1990 roku linię montażową zakładu w Kvasinach opuściła ostatnia seryjna ŠKODA z silnikiem umieszczonym z tyłu. Był to egzemplarz modelu Rapid (Š747) – stanowiącego atrakcyjną odmianę coupe niezwykle ...
    Prestiżowa nagroda Prestiżowa nagroda "Red Dot" dla samochodu Skoda Rapid
    SKODA Rapid otrzymała prestiżową nagrodę "Red Dot" przyznaną za wzornictwo. 37 ekspertów z jury konkursu "Red Dot Design Award" przyznało jedną z bardziej pożądanych nagród modelowi Rapid. Auto wyróżniono ...

  • Re: Gaz do Megane 2.0 T 225 KM

    21 Paź 2013, 09:39

    Z mojej poprzedniej wypowiedzi wynika, że jestem kobietą ( "Jeśli nie jest bezpośredni to proponowAŁABYM instalacje:")

    Spotkaliśmy się z silnikiem na bezpośrednim wtrysku w tej megance. (W 1999 r. Renault wprowadziło 2,0 IDE (wtrysk bezpośredni Essence), w modelu Megane .) Nie zawsze teoria jest ważna, praktyka robi swoje.

    Co do reduktora , to montowany był niejednokrotnie i jak dotąd nie mamy reklamacji. Tutaj sorki mała pomyłka - miał być KME Gold a nie silver (moja wina, w innym poście odpowiadałam i tam wpisywałam silver i tutaj niechcący tez mi się to wpisało).

    Owszem reprezentuje warsztat, i nie robię tego w ramach reklamy (Jeśli chciałabym reklamować, napisałabym żeby ktoś przyjechał to zdiagnozujemy problem itp.), tylko w celu pomocy innym (jak widzę "fachowe" porady co niektórych osób to się nóż w kieszeni otwiera. Nie ma to jak amator próbuje pomóc i nic z tego nie wychodzi. Nie piszę tu o wszystkich osobach i tematach)

    A słaby to jesteś TY kolego, jeśli chcesz pomagać to naucz się porządnie ortografii, bo ludzie u Ciebie czytają "żeczywiście".

    Pozdrawiam
    DarGaz
    Nowicjusz
     
    Posty: 41
    Rejestracja: 28 Sie 2013, 09:42
    Prawo jazdy od: 0- 4-2007
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: Fiat Linea
    Silnik: 1.3 MultiJet Diesel
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2007

    Re: Gaz do Megane 2.0 T 225 KM

    21 Paź 2013, 10:56

    Uderz w stół a nożyce... :/ Szkoda gadać
    2,0 IDE ma 140 KM i brak turbo :shock:
    Migaz
    Zaawansowany
     
    Posty: 911
    Rejestracja: 01 Lut 2009, 18:45
    Miejscowość: warszawa
    Auto: Mercedes
    Silnik: m104
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 1994

    Re: Gaz do Megane 2.0 T 225 KM

    17 Cze 2014, 09:57

    Witam!

    Abstrahując od dywagacji na temat płci - w temacie jest w prawdzie pytanie o wersję 225KM ale bardzo fajna do gazu jest wersja 2.0T 165KM. Nie wiem jaka jest różnica pomiędzy tymi silnikami ale ten słabszy posiada wszelkie cechy dobrego do LPG - hydraulika zaworów, wtrysk w kolektor, zwykłe turbo ze stałą geometrią (podatne na regenerację), prosty osprzęt. W megance ładnie to chodzi. 225KM jest, patrząc na chłopski rozum, dużo bardziej wysilony więc łatwiej o poważną awarię turbiny i silnika podczas osiągania pełnej wydajności. Tutaj nie wystarczy odpowiednie skompletowanie podzespołów instalacji ale kluczowy jest doświadczony i gruntownie przeszkolony fachowiec wyposażony w odpowiedni sprzęt. Warto przejrzeć fora internetowe i zorientować się gdzie w naszej okolicy znajdują się najlepsze zakłady. Można również odwiedzić strony producentów znanych instalacji LPG i poszukać warsztatów rekomendowanych.
    Chcę podkreślić, że nie jestem zawodowo związany z branżą - jestem jedynie entuzjastą motoryzacji :)

    Pozdrawiam Wszystkich.
    scorsesse
    Nowicjusz
     
    Posty: 3
    Rejestracja: 17 Cze 2014, 08:28
    Prawo jazdy od: 15 05 1978
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Citoen C5
    Silnik: 3.0 24V
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2003
     
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      passat b5 german style
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Infiniti Q50