[Peugeot 206 1.4 v8 Benzyna ]Głowica? Bierze płyn chłodniczy

[Peugeot 206 1.4 v8 Benzyna ]Głowica? Bierze płyn chłodniczy

19 Sie 2018, 11:37

Cześć!
Kupiłem autko, i od razu problemy.
Po zakupie zauważyłem, że autko traci moc na biegu jałowym, oraz gaśnie. A przy odpaleniu, musiałem go przegazować od razu żeby załapał.
Po przejechaniu około 300km poczułem dziwny zapach po wyjściu z auta, gdy doszło do tego dymienie na biało zorientowałem się że zapach dochodzi z wydechu. Najgorzej jest na gorącym silniku - kłęby białego dymu.
Zauważyłem też, że auto dosłownie wypija płyn chłodniczy. Ubyło może 2L po przejechaniu 15km.
Zaprowadziłem do mechanika z pewnością, że to uszczelka, ale mechanik stwierdził, że uszczelka jest nowiutka - świeżo wymieniana, i to prawdopodobnie jest wina głowicy.


Teraz nie wiem co zrobić, mogę dać głowicę do sprawdzenia - jeśli okaże się, że głowica jest zła - straciłem 150zł na sprawdzenie. Bo i tak raczej jej się nie naprawi[?]

Jeśli kupię nową głowicę, splanowaną - zregenerowaną (500zł) i okaże się że to jednak wina czegoś innego - to stracę 500zł + robocizna.

Czy jest możliwość, że to jednak co innego niż głowica ?
giddy
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 18 Lip 2015, 21:04
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: 20000
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback

Re: [Peugeot 206 1.4 v8 Benzyna ]Głowica? Bierze płyn chłodniczy

20 Sie 2018, 12:55

Ale sprawdzenie i planowanie głowicy robi się zawsze jak jest zdemontowana, nawet jak zmienia się uszczelkę. Także tak czy tak jest do sprawdznia/roboty, dzwon do sprzedającego i oddaj mu ten śmieć albo niech płaci za naprawę
Porady blacharsko-lakiernicze
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 5637
Rejestracja: 03 Sty 2017, 19:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type
Silnik: 2.0 na gnojówkę
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi PB18 e-tron - samochód sportowy z napędem elektrycznym Audi PB18 e-tron - samochód sportowy z napędem elektrycznym
    Podczas Pebble Beach Automotive Week w Monterey w Kalifornii, Audi zorganizowało premierę nowego studium stylistycznego. Czysto elektrycznie napędzane Audi PB18 e-tron to radykalna wizja wydajnego samochodu sportowego przyszłości. ...
    Volkswagen XL1 najoszczędniejszy seryjny samochód na świecie Volkswagen XL1 najoszczędniejszy seryjny samochód na świecie
    Volkswagen XL1 ze zużyciem paliwa 0,9 l/100 km jest najoszczędniejszym seryjnym samochodem na świecie. Dzięki napędowi hybrydowemu plug-in dwuosobowe auto może przejechać nawet 50 km tylko na prąd, nie emitując w ogóle ...

  •  
    • Mała przeszkoda, Wisła zimą
      Volkswagen Garbus
      Lexus LF-CH
      2