Golf 3 1.8 po podłączeniu radia samochód nie odpala

Golf 3 1.8 po podłączeniu radia samochód nie odpala

28 Wrz 2016, 17:12

Witam. Posiadam golfa 3 z którym mam problem. Mianowicie gdy podłączę radio to samochód po krótkim postoju z wyłączonym silnikiem nie chce zapalić. Na początku słabo kręci jakby akumulator padł po czym całkowicie przestaje kręcić. Jak się podłączy prostownik to po 3 minutach golfik już kręci normalnie i odpali. Mogę nawet nie włączać radia i jest tak samo. Po odłączeniu radia wszystko jest jak w zegarku aczkolwiek tylko na zimnym silniku troszkę dłużej kręci. Z każdym radiem jest to samo.Gdzie może być problem? Dodam że akumulator był wymieniany i radio jest podłączone bezpośrednio do akumulatora.
Rechaa
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 28 Wrz 2016, 16:56
Prawo jazdy od: 05 01 2013
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: golf 3
Silnik: 1.8 90KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

Re: Golf 3 1.8 po podłączeniu radia samochód nie odpala

04 Paź 2016, 14:02

Rechaa napisał(a):Dodam że akumulator był wymieniany i radio jest podłączone bezpośrednio do akumulatora
No to odpowiedź nasuwa się sama :) radio musi rozładowywać akumulator. Może jest jakieś zwarcie w samym radyjku i nie musisz go włączać żeby prąd płynął.

Jeżeli masz to bezpośrednio podłączone z akumulatorem to zmierz jaki radio pobiera prąd i będzie jasne. Nie masz tu pośrednich przekaźników i urządzeń więc nie powinno być problemu ze sprawdzeniem.

Druga sprawa to czy radio jest poprawnie podłączone? Każde radio ma dodatkowy (+) który powinien być podawany po przekręceniu stacyjki. Jest to zabezpieczenie właśnie przed rozładowywaniem akumulatora przez radyjko jak samochód jest w stanie spoczynku.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6822
Zdjęcia: 3348
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pierwsze amortyzatory wysokich osiągów typu Twin Tube - 1989 rok Pierwsze amortyzatory wysokich osiągów typu Twin Tube - 1989 rok
    Podczas jazdy amortyzator tłumi drgania kół oraz utrzymuje pojazd w poziomie. Zapobiega kołysaniu się nadwozia oraz „nurkowaniu” pojazdu przy hamowaniu lub unoszeniu przodu przy szybkim ruszaniu. Sprawny ...
    Jak jeździć po nawałnicy? Jak jeździć po nawałnicy?
    W lecie często nawiedzają nas intensywne burze, gwałtowne opady deszczu i nawałnice. Takie warunki atmosferyczne są bardzo niebezpieczne w szczególności dla kierowców. Pod wpływem silnego wiatru łamią się gałęzie, a intensywny ...

  •