Golf III, 1.6 b+g. Gaśnie, świeci się kontrolka oleju.

Golf III, 1.6 b+g. Gaśnie, świeci się kontrolka oleju.

29 Sie 2015, 17:51

Witam.
Tak jak w temacie - Golf III z silnikiem 1.6 benz+gaz, rok '93.
Podczas jazdy gdy wrzucałem na luz i obroty spadały silnik gasł. Przy odpaleniu nie było żadnego problemu. Za każdym razem gdy były niższe obroty auto natychmiastowo gasło. Dziś jadąc do mechanika samochód zgasł i po odpaleniu nawet na wysokich obrotach pada. Wszystkie płyny sprawdzone, olej jest, do wymiany jeszcze troszkę. Nie wiem nawet od czego zacząć sprawdzanie. Jeśli o mechanikę chodzi to jestem "zielony". Dla wielu osób to może być coś błahego jednak ja nigdy silnikami się nie zajmowałem.
KaeSiak93
Obserwowany

Prawo jazdy od: 14 08 1993
Auto: Volvo V70 II
Silnik: 2,5TDI 140km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Golf III, 1.6 b+g. Gaśnie, świeci się kontrolka oleju.

30 Sie 2015, 11:16

KaeSiak93 napisał(a): Jeśli o mechanikę chodzi to jestem "zielony". Dla wielu osób to może być coś błahego jednak ja nigdy silnikami się nie zajmowałem.

Oddaj w takim razie auto do mechanika. Wygląda mi to na problem z wolnymi obrotami. Może to być silniczek krokowy, filtr paliwa, filtr powietrza, ciśnienie paliwa itd itd.
17 kwietnia 2017 na guza mózgu zmarła moja kochana żona Beti, mając 44 lata. Na forum jestem teraz sporadycznie.
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1184
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Funkcja automatycznej jazdy w korkach Audi AI Funkcja automatycznej jazdy w korkach Audi AI
    Prezentując funkcję automatycznej jazdy w korkach Audi AI, cztery pierścienie pokazały pierwszy na świecie system umożliwiający zautomatyzowaną jazdę na poziomie 3. Podczas jazdy w korku lub w powolnym ruchu na autostradzie, ...