Golf IV 1,9 4motion 130km

Golf IV 1,9 4motion 130km

27 Kwi 2017, 14:38

Witam , posiadam Golfa , o którym wspomniałem w temacie. Otóż problem dotyczy układu dolotowego turbiny itd .. Mechanik , który się nim zajmuje stwierdził , że problem tkwi w wezach i rurach od egru w dół do intercoolera ( zakupilem te części ) wymienił , dodam , że wcześniej sprawdził turbinę i mówi , że jest sprawna a auto nadal nie ma mocy , nawet gdy przycisnę wąż od egru i dodam gazu on się nie rozpręża , czyli nie ma ciśnienia , turbinę słychać ale dziwnie , auto nie dymi ani na czarno ani na siwo. Teraz gość twierdzi , że znalazł usterkę i twki ona w komputerze sterowania silnikiem , dlatego nie włącza on turbiny i ona nie daje podciśnienia , czy takie coś może mieć miejsce ? Bo mam wrażenie , że kolezka chce mnie robić na pieniądze , dodam , że aktualnie jestem w Niemczech , płacę mu w euro i to nie mało chce, dlatego chcę zasięgnąć innych opinii ( powiem o początkowych objawach zanim stracił moc całkowicie , otóż auto zaczęło się dławić, turbina zaczęła łapać od ok 2,5 tys obrotów gdzie normalnie zaczynała startować od 1,9 tys , aż przestała całkowicie pracować , gdy wymieniałem rozrząd , zdejmowali te rury , żeby się dostać i założyć pasek rozrządu i od wtedy zaczęły się problemy bo gość zerwał zatrzask , zapchal to sylikonem i po chłopsku wkręcił wkreta jak w deskę ) może wy po tym opisie będziecie wiedzieć w czym faktycznie może tkwić problem ? Aaa ps i mówi , że auto nie chce mu się podpiąć pod komputer , a ja przed wyjazdem miesiąc temu robiłem czujnik ABS w lewym kole i gość podpiął kompa i nie było problemu ) czekam na jakieś opinie , pozdrawiam .
magikzz14
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 13 01 2010
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Golf IV
Silnik: 1,9
Paliwo: Diesel
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Uderzenie w tył to dość często spotykany rodzaj kolizji/wypadku Uderzenie w tył to dość często spotykany rodzaj kolizji/wypadku
    Zderzenia tylne stanowiły blisko 13% wszystkich wypadków w 2018 r.– było ich więcej niż zderzeń czołowych. O takie wypadki łatwo jesienią, gdy na mokrej lub pokrytej czarnym lodem nawierzchni złe nawyki, np. ...
    Doświadczalny samochód autonomiczny Lexusa Doświadczalny samochód autonomiczny Lexusa
    Po torze testowym amerykańskiego Toyota Research Institute (TRI) jeździ biały Lexus LS 600hL z kamerami na dachu. Obecność licznych czujników nie dziwi – to w końcu samochód doświadczalny. Pewną konfuzję ...

  •