Golf IV

Golf IV

03 Lis 2010, 18:34

W Golfie IV po wylaczeniu silnika i zamknieciu wystepuje pobor pradu co to moze byc ?
Ostatnio edytowany przez Rafik10, 04 Lis 2010, 13:15, edytowano w sumie 1 raz
Rafik10
Nowicjusz
 
Posty: 13
Rejestracja: 24 Cze 2010, 19:33
Miejscowość: Rzeszów

Re: Golf IV

03 Lis 2010, 19:28

a jakie wartości.ile prądu pobiera (A) :?: :?:
rafi195
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 26 Gru 2009, 13:48
Miejscowość: małopolska

Re: Golf IV

03 Lis 2010, 19:31

0,27 (A)
Rafik10
Nowicjusz
 
Posty: 13
Rejestracja: 24 Cze 2010, 19:33
Miejscowość: Rzeszów

Re: Golf IV

03 Lis 2010, 19:45

Jeżeli już wiesz ile pobiera prądu to zapewne sam to sprawdziłeś.Podepnij ponownie multimetr i wyciągaj w kolejności bezpieczniki i obserwuj kiedy spadnie pobór prądu i w taki sposób możesz zlokalizować pobór.Sprawdz co sie pod tym bezpiecznikiem kryje,jakie urządzenia.
Leopard
Początkujący
 
Posty: 225
Rejestracja: 17 Paź 2010, 22:27
Miejscowość: zachodniopomorskie

Re: Golf IV

03 Lis 2010, 19:50

w ten sposob juz sprawdzalem i nic to nie dalo
Rafik10
Nowicjusz
 
Posty: 13
Rejestracja: 24 Cze 2010, 19:33
Miejscowość: Rzeszów

Re: Golf IV

03 Lis 2010, 20:08

Pod maską masz dodatkowe bezpieczniki?Jakis alarm zamontowany,radio cb,inne nieoryginalne urządzenia?Jaki to model golfa?
Leopard
Początkujący
 
Posty: 225
Rejestracja: 17 Paź 2010, 22:27
Miejscowość: zachodniopomorskie
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Zdejmij nogę z gazu i zobacz więcej... Zdejmij nogę z gazu i zobacz więcej...
    Nadmierna prędkość grozi nie tylko otrzymaniem mandatu. Warto wiedzieć, że zbyt szybka jazda daje kierowcy mniej czasu na reakcję, a także ogranicza jego pole widzenia. Statystycznie z powodu nadmiernej prędkości każdego ...
    Odświeżony crossover Mitsubishi ASX Odświeżony crossover Mitsubishi ASX
    W polskiej ofercie Mitsubishi Motors debiutuje właśnie odświeżony model najpopularniejszego modelu tej marki w Polsce i Europie – crossovera Mitsubishi ASX z nowym silnikiem Diesla. Wzbogacono wyposażenie pojazdu, silnik ...

  • Re: Golf IV

    03 Lis 2010, 20:10

    Bezpieczniki sa przy akumulatorze, alarm fabryczny,1.9TDI,110KM,cb nie ma
    Rafik10
    Nowicjusz
     
    Posty: 13
    Rejestracja: 24 Cze 2010, 19:33
    Miejscowość: Rzeszów

    Re: Golf IV

    03 Lis 2010, 21:20

    Rozumiem że sprawdziłeś bezpieczniki pod maską i w aucie,które się znajdują w konsoli od strony kierowcy?
    Leopard
    Początkujący
     
    Posty: 225
    Rejestracja: 17 Paź 2010, 22:27
    Miejscowość: zachodniopomorskie

    Re: Golf IV

    04 Lis 2010, 16:30

    tak to wszystko bylo sprawdzane
    Rafik10
    Nowicjusz
     
    Posty: 13
    Rejestracja: 24 Cze 2010, 19:33
    Miejscowość: Rzeszów

    Re: Golf IV

    04 Lis 2010, 18:06

    Podczas pomiaru drzwi miałeś pozamykane, w środku nie świeciła się żadna żarówka? W bagażniku światełko wyłączone? Radio odłączałeś? Centralny zamek i alarm wyłączone?
    Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
    Nie pomagam na PW
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 14476
    Zdjęcia: 1184
    Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    Re: Golf IV

    04 Lis 2010, 18:21

    drzwi pozamykane i zadna zarowka sie nie swieci,alarm NIE wylaczony
    Podejrzewam alarm,czy jest mozliwosc zeby go wylaczyc ?
    Rafik10
    Nowicjusz
     
    Posty: 13
    Rejestracja: 24 Cze 2010, 19:33
    Miejscowość: Rzeszów

    Re: Golf IV

    04 Lis 2010, 20:50

    No jeżeli masz włączony alarm, to go wyłącz na pilocie i sprawdz pobór pądu.
    Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
    Nie pomagam na PW
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 14476
    Zdjęcia: 1184
    Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    Re: Golf IV

    04 Lis 2010, 21:18

    na pilocie nie ma alarmu,jest tylko odmykanie i zamykanie samochodu
    Rafik10
    Nowicjusz
     
    Posty: 13
    Rejestracja: 24 Cze 2010, 19:33
    Miejscowość: Rzeszów

    Re: Golf IV

    05 Lis 2010, 14:22

    Rany Julek.... A alarm jak włączasz? Jeżeli msz alarm i masz centralny zamek, to piloty masz od alarmu, anie od centralnego zamka. Centralnym zamnkiem steeruje alarm - w momencie włączenia/wyłączenia alarmu otwierają/zamykają się drzwi...
    Pomiar musisz robić na otwartych drzwiach ( mam na myśli centralny a nie same drzwi) czyli wyłączonym alarmie. Jeżeli w ten sposób mierzyłeś pobór prądu i nadal jest taki wysoki, to odłącz jeszcze radio.
    0,26A to przy napięciu 13,5V 3,6W. Odliczając normalny pobór prądu w granicach 0,02A, co daje 0,27W, to instalacja pobiera za dużo około 3,3W. A tyle mają niektóre kontrolki w samochodach. Może któraś ci się świeci? Nie masz czasami immo - po wyłączeniu silnika immo się włacza i zaświeca się kontrolka.Sprawdz to. No i odłącz ewentualnie to radio.
    Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
    Nie pomagam na PW
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 14476
    Zdjęcia: 1184
    Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    Re: Golf IV

    06 Lis 2010, 17:46

    dzieki za pomoc to wszystko bylo przez radio,zostalo ono wyciagniete i wszystko jest Ok :)
    Rafik10
    Nowicjusz
     
    Posty: 13
    Rejestracja: 24 Cze 2010, 19:33
    Miejscowość: Rzeszów
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      VW Passat CC
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Monster Truck Rock Star, 11