Honda Accord 2004 2,2 cdti ,zwarcie na pinach i nie pali

27 Mar 2018, 10:51

Witam, chciałem usunąć błąd ABS i pod kierownicą na kostce 16- pionowej połączyłem drutem nie te co trzeba. Drut zrobił się gorący widziałem mała iskrę i teraz po przekręceniu zapłonu nie słychać charakterystycznego ,,cyknięcie,, pompy paliwowej a efekt taki że auto nie pali. Sprawdziłem bezpieczniki pod maską i pod kierownicą, są ok. Dodam że mam Anglika. Może ktoś coś wie bo sam siebie na koszta wrzuciłem jak ostatni idiota
Bakus22101987
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 05 05 2004
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Honda Accord 7 gen
Silnik: 2,2 cdti 140 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
  • 27 Mar 2018, 15:51

    Bakus22101987 napisał(a):sam siebie na koszta wrzuciłem jak ostatni idiota

    Nooooo, niestety.....
    Prawdopodobnie uszkodziłeś sterownik silnika. Które piny zwarłeś? 4 i 9 czy jakieś inne?
    Diagnostyka spinaczem w tym aucie to trozkę ryzyko...
    Bezpiecznik posprawdzałeś dokładnie?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 17633
    Zdjęcia: 1188
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kredyt gotówkowy, samochodowy, leasing czy gotówka? - zakup auta
    Kupno samochodu to duży wydatek dla większości Polaków. Rynek wychodzi jednak naprzeciw potrzebom i możliwościom klientów, pozwalając na sfinansowanie transakcji pieniędzmi z różnych źródeł. W ...
    Jak samochody autonomiczne zmienią nasze miasta?
    Samochody autonomiczne mogą całkowicie zmienić sposób przemieszczania się po miastach. Nie jest to odległa perspektywa – badanie przeprowadzone na zlecenie Renault Polska przez Kantar TNS wykazało, że większość ...

  •