Instalacja OMVL Dream N w Fiat Brava 1.6 16 V 1999r- Problem

Instalacja OMVL Dream N w Fiat Brava 1.6 16 V 1999r- Problem

22 Maj 2008, 11:28

Od dwoch lat mam w swoim Fiacie instalacje OMVL Dream i jak dotad wszytsko bylo ok (poza rozjezdzaniem sie mapy po kalibracji u gazownika, ktora sam doprowadzilem do porzadku), ale od kilku dni auto nie chce sie przelaczac na gaz... tzn. po przygazowaniu i osiagnieciu odpowiedniej temperatury reduktora przelacznik gazu "gasnie" i nie przelacza na gaz, w momencie gdy oboroty silnika spadaja przelacznik znow zsiweca sie i mruga w oczekiwaniu na obroty i przelaczenie. Gdy przygazuje znowu to samo. Dodam ze nie zawsze tak sie dzieje. Przewaznie dopiero na dobrze wygrzanym silniku i przejechanych ladnych kilkunastu - kilkudziesieciu kilometrow. Co moze byc przyczyna... Jak to usprawnic.... Pomocy!
maksiuk
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 22 Maj 2008, 11:18

Instalacja OMVL Dream N w Fiat Brava 1.6 16 V 1999r- Problem

22 Maj 2008, 15:31

Coś mi się wydaje,że to problem albo z komuterem albo sterownikiem.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14453
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Instalacja OMVL Dream N w Fiat Brava 1.6 16 V 1999r- Pro

26 Maj 2008, 07:40

Właśnie niestety też tak coś przeczuwam, znalazlem goscia ktory naprawie tego typu centralki, sprobuje i dam znac co i jak.
maksiuk
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 22 Maj 2008, 11:18
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Autobusy specjalne Autobusy specjalne
    Autobusy są stosunkowo rzadko poddawane adaptacjom i wykorzystywane do innych niż tradycyjne zastosowań. Niemniej jednak czasami, szczególnie ze względu na duże wymiary nadwozi oraz wyższy niż w samochodach ciężarowych ...
    Ibiza FR testowana przez Marcina Dorocińskiego Ibiza FR testowana przez Marcina Dorocińskiego
    Nowy SEAT Ibiza hiszpański przedstawiciel segmentu B jest dostępny na rynku od niedawna w nowej generacji. Nie mogło to pozostać bez odpowiedzi Marcina Dorocińskiego, na co dzień jeżdżącego 211-konnym Leonem FR. Auto, które ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • passat b5 german style
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Autosacrum 2009
      S2020005