Jak odróżnić redaktory w SJ 410

Jak odróżnić redaktory w SJ 410

18 Mar 2011, 19:47

Witam koledzy mam takie pytanie , w nie dalekiej przyszłości planuje zakup Reduktora do samuraia z Sj410 tylko jest jeden problem bo są dwa rodzaje i z tego co wiem jeden nie pasuje a drugi pasuje jak je odróżnić :?:
:wink:


Z góry dzięki za odpowiedzi
:wink:
Ostatnio edytowany przez samurajsj700, 01 Sty 1970, 01:00, edytowano w sumie 1 raz
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5382
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 24 Lis 2009, 19:38
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

Re: Jak odróżnić redaktory w SJ 410

18 Mar 2011, 21:01

mam zbyt małą wiedzę nt. samurajów ale wydaje mi się, że SJ410 i 413 mają wymienne reduktory. często do samurajów i SJ413 wkładane są reduktory z 410 bo mają wolniejsze przełożenia albo są mocniejsze.. jakoś tak :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2336
Zdjęcia: 20
Rejestracja: 03 Lis 2006, 22:36
Miejscowość: Kielce

Re: Jak odróżnić redaktory w SJ 410

18 Mar 2011, 21:14

sumie tak są zamienne i w sumie tak 410 jest wolniejsza, ale tak na prawde to najlepiej z 413 i 410 zrobić jeden o przełożeniach 4,16 bodajże i przy okazji motać PTO ;)
BTW coto są redaktory w samuraju?? bo w gazecie czy w TiVi to wiem :mrgreen: i oni w 410 będą bardzo ściśnięci więc tak bedzie ich można poznać :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6643
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
Miejscowość: z błota ;)

Re: Jak odróżnić redaktory w SJ 410

18 Mar 2011, 21:43

zaraz padnie pytanie - co to jest PTO? :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2336
Zdjęcia: 20
Rejestracja: 03 Lis 2006, 22:36
Miejscowość: Kielce

Re: Jak odróżnić redaktory w SJ 410

18 Mar 2011, 21:55

A to akurat wiem :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5382
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 24 Lis 2009, 19:38
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

Re: Jak odróżnić redaktory w SJ 410

18 Mar 2011, 21:57

a w temacie rozróżniania, to na oko nie różnią się niczym oprócz przełożenia :wink:
PTO -PałaTejkOf :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6643
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi e-tron GT concept- wnętrze zrównoważone i bardzo współczesne Audi e-tron GT concept- wnętrze zrównoważone i bardzo współczesne
    Cztery drzwi, cztery fotele i 2,90 m. rozstawu osi. Wnętrze Audi e-tron GT concept zapewnia dużą dawkę codziennej praktyczności połączonej z doskonałą jakością. Funkcjonalne centrum wnętrza zlokalizowane jest z przodu, po ...
    [C] Focus mk1 1,6 / Civic VII 1,6 / Leon I 1,6 / Corolla e12 1,6 [C] Focus mk1 1,6 / Civic VII 1,6 / Leon I 1,6 / Corolla e12 1,6
    Podstawowe kryteria zestawienia: - hatchback segmentu C - silnik o pojemności ok. 1,6l i mocy ok. 100KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2002 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Ford Focus mk1 1,6 ...

  • Re: Jak odróżnić redaktory w SJ 410

    18 Mar 2011, 21:57

    Ale własnie jest ten problem że z jednego można zmotać a z drugiego nie da się zrobić 4.16 :neutral:

    [ Dodano: 18 Marzec 2011, 21:59 ]
    No własnie na oko , ale czytałem na forum samurai ze własnie ten "delux" nie pasuje do samurai ani nawet nie da się zrobić 4.16 :evil:
    samurajsj700
    Forumowicz VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 5382
    Zdjęcia: 0
    Rejestracja: 24 Lis 2009, 19:38
    Miejscowość: Czernichów/ Sląska
    Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
    Silnik: 90/70/70
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1997

    Re: Jak odróżnić redaktory w SJ 410

    18 Mar 2011, 22:09

    jeśli masz 413 to musisz szukać reduktora o większym przełożeniu, aby przerobić reduktor na 4,16 trzebujesz tak na prawde nie tyle całego reduktora a zębatkę podwójną z jednego i drugiego, które trzeba rozciąć przetoczyć i połączyć na odwrót :wink: trudno to wytłumaczyć ale jak ma się zębatki to proste jest, sprytny tokarz jest sobie w stanie poradzić ;)
    BTW nie widziałem daaaawno reduktora od 410 na alledrogo ;) poza tym chodzą one w cenach 1000-1200 a za taką cene można już ciągnąć zza wielkiej wody przełożenie 5,9 :mrgreen:
    Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
    pocieszny
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6643
    Zdjęcia: 1
    Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
    Miejscowość: z błota ;)

    Re: Jak odróżnić redaktory w SJ 410

    18 Mar 2011, 22:12

    Wystarczyło by 4.16 na moją jazdę :wink:
    samurajsj700
    Forumowicz VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 5382
    Zdjęcia: 0
    Rejestracja: 24 Lis 2009, 19:38
    Miejscowość: Czernichów/ Sląska
    Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
    Silnik: 90/70/70
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1997

    Re: Jak odróżnić redaktory w SJ 410

    18 Mar 2011, 22:14

    po obudowie nie odróżnisz, musisz się pofatygować i policzyć jeśli chcesz mieć pewność :wink:
    Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
    pocieszny
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6643
    Zdjęcia: 1
    Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
    Miejscowość: z błota ;)

    Re: Jak odróżnić redaktory w SJ 410

    18 Mar 2011, 22:19

    A jak myślisz opłaca się na początek kupić reduktor z Sj410 czy od razu kupić 4.16 ??
    samurajsj700
    Forumowicz VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 5382
    Zdjęcia: 0
    Rejestracja: 24 Lis 2009, 19:38
    Miejscowość: Czernichów/ Sląska
    Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
    Silnik: 90/70/70
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1997

    Re: Jak odróżnić redaktory w SJ 410

    18 Mar 2011, 22:31

    jak kupisz reduktor z 410 to możesz sobie zrobic reduktor o przełożeniu 4,16,(bo reduktor z 413 masz przecież) do tego możesz sobie zrobic PTO albo prędzej zlecić taką operację, aczkolwiek nie jest ona tania, za to efekt ostateczny bardzo zadowalający ;)
    Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
    pocieszny
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6643
    Zdjęcia: 1
    Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
    Miejscowość: z błota ;)

    Re: Jak odróżnić redaktory w SJ 410

    19 Mar 2011, 07:33

    Ja miałem SJ413 Deluxe i reduktor był normalny, tylko przy wymianie na Samuraiowy flansze przekładałem.
    Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
    Jogi4x4
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1909
    Rejestracja: 21 Gru 2009, 12:40
    Miejscowość: PZL
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
    Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
    Paliwo: Diesel
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: Jak odróżnić redaktory w SJ 410

    19 Mar 2011, 09:42

    Dzięki za odpowiedzi , to czyli jak kupie reduktor z Sj 410 "delux: to wystarczy flasze zmienić ??
    samurajsj700
    Forumowicz VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 5382
    Zdjęcia: 0
    Rejestracja: 24 Lis 2009, 19:38
    Miejscowość: Czernichów/ Sląska
    Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
    Silnik: 90/70/70
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1997

    Re: Jak odróżnić redaktory w SJ 410

    19 Mar 2011, 11:48

    jeśli kupisz jakikolwiek reduktor to jedyne co może nie pasować to flansze wałów, i długość dźwigni (wygięcie)
    ale nie kupuj na pałe bo ludzie w 90% nie wedzą co sprzedają i trzeba policzyć żeby byeć pewnym, zdarzało się nawet uznanym sprzedawaczom sprzedać 413 zamiast 410, po prostu nikt przełożenia nie sprawdził :wink:
    Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
    pocieszny
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6643
    Zdjęcia: 1
    Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
    Miejscowość: z błota ;)