Jak są zbudowane są terenówki i jak działają ?

17 Wrz 2009, 22:48

Chciałabym wiedzieć jak działają i na co mam zwrócić uwagę przy eksploatacji.
Jolinka
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa

17 Wrz 2009, 22:51

jak możesz to sprecyzju troszkę bardziej to będzi łatwiej Ci pomóc :mrgreen:
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...
Wezyrro
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wałbrzych/Wrocław

17 Wrz 2009, 22:56

Np. jak jechałam w trasie, to tak jakby czułam czasami czułam pod nogami dziwne wibracje. Ale tylko ze trzy razy.

[ Dodano: Czw Wrz 17, 2009 22:57 ]
Nie będę ukrywać, że jestem dosłownie "zielona" w sprawach samochodowych.
Jolinka
Nowicjusz
Awatar użytkownika

17 Wrz 2009, 22:58

Jolinka napisał(a):Np. jak jechałam w trasie, to tak jakby czułam czasami czułam pod nogami dziwne wibracje. Ale tylko ze trzy razy.
dziwne wibracje mogą być spowodowane milionem różnych rzeczy :wink: od luzów na wieloklinie wału przez wybity stabilizator po nierówności na drodze ;)
jakie obroty silnika wtedy były, czy miało to miejsce przy dodawaniu gazy czy przy hamowaniu silnikiem/hamulcami
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

17 Wrz 2009, 23:25

Raczej przy ciągłej jeździe. Z tego co pamiętam to nagle (może dołek albo jakaś nierówność- nie wiem) czułam pod nogami wibracje i hmmm... burczenie?

[ Dodano: Czw Wrz 17, 2009 23:33 ]
Po jakimś czasie przestało burczeć i wibrować i wszystko było OK.
Jolinka
Nowicjusz
Awatar użytkownika

18 Wrz 2009, 00:25

generalnie dziwny topic :mrgreen:
Wezyrro
Zaawansowany
Awatar użytkownika

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Kopiowanie samochodów
    Policyjne źródła donoszą,że w ostatnim czasie bardzo wzrosła ilość kradzionych samochodów.A właściwie nie kradzionych,ale kopiowanych.Polega to na tym,że kradzione sa dokumenty samochodu i na ich podstawie jest ...

18 Wrz 2009, 00:48

Wezyrro napisał(a):generalnie dziwny topic :mrgreen: