Jak to jest z współwłaścicielem?

Jak to jest z współwłaścicielem?

20 Maj 2010, 14:20

Witam
Mam pytanie a mianowicie planuje kupić samochód i mam wiele pytań dotyczących ubezpieczenia samochodu.
Chciałbym zarejestrować samochód na siebie i wziąć drugiego współwłaściciela. Powiem szczerze, że chodzi mi o zmniejszenie kwoty ubezpieczenia, bo sam prawko mam dopiero tydzień :/
I nie wiem jak to jest z tym współwłaścicielem. Oboje jesteśmy z tego samego miasta, tylko, że ten drugi ma prawko 8 lat, samochód zarejestrowany na siebie, bezszkodową jazdę. Czy zyskam coś na tym, że wezmę go jako współwłaściciela??
I jeszcze jedno: słyszałem że podobno w Warcie jest rozdzielność współwłaścicieli, czyli ja walnę to mnie zabierają zniżki, on walnie- to jemu. Wie ktoś coś więcej na ten temat?
Z góry bardzo bardzo dziękuję.
Jestem zielony :/
zyjseprosto
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Świętokrzyskie

Re: Jak to jest z współwłaścicielem?

20 Maj 2010, 20:25

O rozdzielności nic nie słyszałem ale jak weźmiesz go na współwłaściciela to będziesz miał jego zniżki i swoje zwyżki do 25l.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Nissan Primera WP11-144
Silnik: QG18DE
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Pakiet tuningowy TRD dla nowego Lexusa CT F SPORT Pakiet tuningowy TRD dla nowego Lexusa CT F SPORT
    Japońska firma TRD, dostawca fabrycznych rozwiązań tuningowych dla Lexusa, przygotowała zestaw akcesoriów do tuningu nowej wersji hybrydowego kompaktowego hatchbacka Lexus CT F SPORT. TRD oferuje elementy zestawu aerodynamicznego ...
    Technologia, która wspiera koncentrację kierowcy Technologia, która wspiera koncentrację kierowcy
    Kierowcy firmowi pokonują najczęściej o wiele większe przebiegi od właścicieli samochodów prywatnych. Dlatego też częściej narażeni są na niebezpieczne sytuacje. Oto systemy, które dbają o bezpieczeństwo kierowcy. ...

•