Jaki samochód diesel do 28tyś?

Jaki samochód diesel do 28tyś?

17 Mar 2012, 22:26

Witam. Mam pytanie. Od 4 miesięcy szukam jakiegoś samochodu na miare vw passata B5 FL.. Chciałem kupić takiego, ale masa już ich jeździ i chciałbym coś hmm nowszego, innego wyglądem podobnego do nich i no w miare do 30tyś jakiś nowszy model, gabarytowo do nich podobny. Podoba mi sie bardzo Audi A4 B7, ale no od 32tyś sie zaczynają dopiero, niby 4 tyś więcej, ale no.. Podoba mi sie strasznie ten Grill w B7 i gabaryty..
Temat pisze z prośbą o porade, co byście mi doradzili? Nie musi być audi, czy vw może być inna marka byle dostepne części i w miare cenowo co do passata i audi, ale rok hmm 2003-04.. do 30tyś.
Oglądam na allegro, ale no z tego co widze to a4 b6-b7 najsensowniejszy wybór.
Sa tu posiadacze a4 b6? jak z spalaniem w mieście?
Lucas_21
Nowicjusz
 
Posty: 34
Rejestracja: 16 Maj 2008, 19:57
Miejscowość: Polski

Re: Jaki samochód diesel do 28tyś?

18 Mar 2012, 15:14

Do: mat666
Przestań spamować. Każdy twój post to reklama strony "brykiniezfabryki". Daj spokój.
WRAY
Nowicjusz
 
Posty: 23
Rejestracja: 18 Mar 2012, 11:42
Auto: ---

Re: Jaki samochód diesel do 28tyś?

18 Mar 2012, 16:31

Co warto przeciez tam nic nie ma ;/ ?
[link wygasł] Póki co nie widze innego na allegro lepszego i w takiej cenie. Sprzedawca i tak coś kręci raczej, bo trochę za tanie to auto licze, że ma ok 230tyś przejechane skoro taka cena, 20tyś netto , brutto ok 25tyś wyjdzie to i tak super.
Lucas_21
Nowicjusz
 
Posty: 34
Rejestracja: 16 Maj 2008, 19:57
Miejscowość: Polski

Re: Jaki samochód diesel do 28tyś?

18 Mar 2012, 18:03

Dawajcie sie naciągać na te okazje nawet numeru telefonu nie ma, potem sprzedający powie Ci żebyć przelał zaliczkę na konto... Zapewne przelejesz skoro wchodzisz w ogóle na takie aukcje, a następnym tematem założonym na forum będzie "uważajcie na oszusta!" lub "jak mogę odzyskać moje pieniądze?"

Myślcie dalej że kupicie samochód 50% taniej, powodzenia.
buła6
Nowicjusz
 
Posty: 40
Rejestracja: 22 Sty 2011, 22:37
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

Re: Jaki samochód diesel do 28tyś?

18 Mar 2012, 18:26

Eee... żadne zaliczyki ze mną. kasa do ręki lub przelew, ale auto biore ze sobą w tym samym momencie.. Po tym jak mi gość odp na emaila, co 3-4 słowo bez odmiany gramatycznej.. Nie wiem czy to czasem nie anglik.. Po za tym wlaśnie, widze tylko 1 takie auto, po takiej cenie, więc nawet się nie napaliłem poprostu tu o to pytam, na forum samochodowym.
Ciężko cokolwiek znaleźć z tymi gabarytami, rocznikiem, przebiegiem do 30tyś.. ;/
Podoba mi się Mazda 6, ale cena - nie moja kieszeń, nie znam auta wogóle, w co ręce włożyć jak coś padnie, a audi.. ;)
Lucas_21
Nowicjusz
 
Posty: 34
Rejestracja: 16 Maj 2008, 19:57
Miejscowość: Polski

Re: Jaki samochód diesel do 28tyś?

23 Mar 2012, 08:56

Na twoim miejscu przygarnąłbym starsze, ale zdrowe BMW E39.
[link wygasł]
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Rejestracja: 18 Sie 2009, 10:15
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW i3 Concept Coupe - bezemisyjny pojazd koncepcyjny BMW i3 Concept Coupe - bezemisyjny pojazd koncepcyjny
    Podczas światowej premiery BMW i3 Concept Coupe firma BMW Group pokazała dynamiczną i ekscytującą wersję bezemisyjnego pojazdu koncepcyjnego z segmentu ekologicznych samochodów klasy premium. Pojazd studyjny zaprezentowano ...
    Włącz kierunkowskaz przed wyprzedzaniem lub skrętem Włącz kierunkowskaz przed wyprzedzaniem lub skrętem
    Według "Europejskiego barometru odpowiedzialnej jazdy 2015", aż 44% polskich kierowców zapomina włączyć kierunkowskaz przed wyprzedzaniem lub skrętem. Tymczasem to niezbędny element bezpiecznej jazdy, dzięki któremu ...

  • Re: Jaki samochód diesel do 28tyś?

    24 Mar 2012, 20:03

    daj spokój z ta niemiecką nudą VAG-a kup tak jak mówi kolega bmw e39 albo kup sobie volvo s60 2.4 d5 mocny diesel 163 konie bo polifta do 30 tysiecy nie dostaniesz , nawet te najtansze są dobrze wyposażone czego nie powiemy o audi , a tym bardziej o volkswagenie , a silnik d5 to jeden z najlepszych diesli dostępnych ,mało pali , piekny dzwięk 5 cylindrów , napewno mniej awaryjny niz 2.0 tdi ,
    jezdziłem takim niedawno wczesniej passatem b5 liftem i powiem ze ten passat w porównaniu do volvo to jest tragedia , dieslem volvo jezdziłem pół roku i pomyslalem ze zmienie auto i zmieniłem na s60r :D poprostu to jest samochód którego nie da sie lubic i obok którego nie da sie obojętnie przejść
    pozdrawiam
    kuraxan
    Nowicjusz
     
    Posty: 28
    Rejestracja: 05 Kwi 2010, 19:59
    Miejscowość: elbląg

    Re: Jaki samochód diesel do 28tyś?

    24 Mar 2012, 20:38

    Ale każda lub większość bmw jest już przejechana ostro, poznad 240tyś przebiegu to jest normalny stan. Pozatym, z tych bmw co widze i podobają mi się to ponad 40tyś ;/ już nie mówię, o utrzymaniu i ewentualnych naprawach i częściach do bmw. Co do silnika, 1,9 TDI 130-140 koni mocniejszego nie chce, bo nie wykorzystam i nie potrzebny mi, chcę dobrze wyglądający samochów z zewnątrz (gabaryty) i żeby w miare oszczędnie palił. Jakbym chciał coś mocniejszego to bym szukał a6 w benzynie ;)
    Lucas_21
    Nowicjusz
     
    Posty: 34
    Rejestracja: 16 Maj 2008, 19:57
    Miejscowość: Polski

    Re: Jaki samochód diesel do 28tyś?

    25 Mar 2012, 00:40

    dobrze wyglądający ? to zdecydowanie volvo :) chociaz miejsca z tyłu ma zdecydowanie mniej niz passat a jezeli ci na tym zalezy to z góry sobie odpuść bo tam naprawde ciasno jest porównywalnie do A4 , jak jestes wysoki to nikt z tyłu spokojnie nie siądzie , wiecej miejsca z tyłu było w starszej s40
    pozdrawiam
    życzę udanego zakupu :)))
    kuraxan
    Nowicjusz
     
    Posty: 28
    Rejestracja: 05 Kwi 2010, 19:59
    Miejscowość: elbląg

    Re: Jaki samochód diesel do 28tyś?

    25 Mar 2012, 10:03

    a4 b7 za 28tys??To będzie niezły szrot
    Za tą kasę polecam ci a6 c5 1.9 tdi 130km
    W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
    vwmaniak
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 806
    Rejestracja: 18 Paź 2011, 15:25
    Miejscowość: Za górami za lasami ;)

    Re: Jaki samochód diesel do 28tyś?

    25 Mar 2012, 13:25

    No właśnie z tego co widzę to te b7 od 32 tyś sie zaczynają dopiero.. Póki co zbieram kase i na dzień dzisiejszy B7 szukam. No chyba, że coś innego ktoś poleci.
    Volvo - hmm, szczerze? nie podoba mi sie ;) części drogie i często trzeba dużo szukać i zamawiać (znajomy w sklepie, i znajomi mechanicy). tył volvo mi sie nie podoba, taki kańciasty, bmw, vw i audi mają ładne. Myślałem, o fordzie mondeo, ale szybko zmieniłem zdanie ;)
    Lucas_21
    Nowicjusz
     
    Posty: 34
    Rejestracja: 16 Maj 2008, 19:57
    Miejscowość: Polski

    Re: Jaki samochód diesel do 28tyś?

    25 Mar 2012, 13:48

    bmw e46 z młodszych , omijaj jedynie 320d bo to silniki awaryjne
    x50sr
    Początkujący
     
    Posty: 244
    Rejestracja: 25 Maj 2011, 18:46
    Miejscowość: małopolska

    Re: Jaki samochód diesel do 28tyś?

    25 Mar 2012, 17:55

    BMW nie pokazujcie, bo nie chce, jak patrze na przebieg tych samochodów, części, naczęstsze naprawy... potrzebuje auto, które w miarę ekonomicznie pali i wygląda dobrze (okrągłe gabaryty). Normalnie bym został przy a4 b6 i kupował miejsca, ale dużo tych aut już jeździ, a chce mieć coś czego jeszcze nie ma w takich ilościach na drogach..

    Panowie, może Wy widzicie w tym opisie coś niepokojącego w tym aucie (oczywiście tylko opis) przez tą cenę?
    [link wygasł]
    Wg. opisu auto w bdb stanie 70tyś przebiegu i 08r, rok perfekcyjny jedyne co mi sie nie podoba to kolor... :) Zbyt piekne żeby prawdziwe..
    Lucas_21
    Nowicjusz
     
    Posty: 34
    Rejestracja: 16 Maj 2008, 19:57
    Miejscowość: Polski

    Re: Jaki samochód diesel do 28tyś?

    25 Mar 2012, 21:37

    człowieku gabaryt nie moze byc okrągły , tylko duzy lub mały , kształt jest okrągły , prostokątny , trójkątny , owalny lub inny , zapamietaj sobie Gabaryt to rozmiar czegoś
    Juz nie mogłem na to patrzeć
    Przepraszam jezeli uraziłem nie chciałem
    a co do tego audi za 28 tysiecy to wydaje mi sie ze ktos musiały ostro ćpać zeby z 2008 za takie psie pieniądze sprzedac ,
    kuraxan
    Nowicjusz
     
    Posty: 28
    Rejestracja: 05 Kwi 2010, 19:59
    Miejscowość: elbląg

    Re: Jaki samochód diesel do 28tyś?

    26 Mar 2012, 13:53

    Nie no b7 za 28tys...To wychodzi że audi traci więcej na wartosci niż np:ford.
    ja za 30tys niekupił bym nawet b6 na twoim miejscu,bo to najczęsciej powypadkowe odpady
    W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
    vwmaniak
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 806
    Rejestracja: 18 Paź 2011, 15:25
    Miejscowość: Za górami za lasami ;)
     
    • Warto przeczytać
    • passat b5 german style
      Infiniti Q50
      GTP Light
      Jaguar