Jaki samochód do 10000-15000zł ?

08 Cze 2008, 12:15

Witam
Chciałbym się poradzić jaki samochód w przedziale cenowym 10000-15000zł byłby dobrym wyborem ?
Zależy mi aby samochód chodź trochę miał dusze sportową.
Przede wszystkim samochód musi też trochę wyglądać żeby to nie była jeżdżące pudło od telewizora...
Moje typy :
-Audi A3 ? - Powinno coś sie znaleźć za tą cena jak myślicie ?
-Honda Civic - Wiele ludzi sobie chwali...
-Volvo V40 - Może duszy sportowca nie ma ale bardzo sensowy samochód.
-Opel Vectra - Trochę mocy ma... z wyposażeniem chyba tez nie tak źle co myślicie ?
-Opel Astra - Podobnie jak wyżej.

A może jakieś inne typy ? Proszę o opinie i komentarze.

Zapomniałem że jestem świeżo upieczonym kierowcą i będzie to moje pierwszy samochód.
civic122
Nowicjusz
 
Posty: 3

10 Cze 2008, 12:00

Czesc...

Jesli chodzi o Audi A3 to jest to na pewno solidne autko, ale...
W tej cenie , ktora napisales, nie znajdziesz na pewno silnika w dieslu,
a nadwozie wchodzi w gre tylko 3-drzwiowe. Do tego dochodzi duzy przebieg w tych samochodach. Rocznik 1997 czy 1998 max mozesz kupic,
chociaz i tego nie jestem pewny. Na pewno do 15 kafli ciezko bedzie znalezc taki zadbany samochodzik.

Jesli chodzi o Honde i Volvo to od razu mowie, ze sie nie znam, wiec dam pole do popisu innym kolegom.

Co do Astry za 15-16 tysiecy mozna kupic 1998-2000 rocznik...
Jesli chodzi o benzyne to proponuje silniczek 1.4 90 KM, cos tam mocy bedzie miec, a i ekonomiczny.
Jesli chodzi o diesla to 1,7 TD, wprawdzie to silnik nieco gorszy niz ten z pozniejszych lat produkcji o nazwie 1,7 DTi, w dodatku ma 7 KM mniej, czyli 68 KM,ale nadal pozstaje silnikiem solidnym.

Problemem we wszystkich autach z tego rocznika bedzie przebieg nie rzadko dochodzacy do 150 tys.

W tym przedziale cenowym mozna dostac rowniez Corse z silnikiem 1,7 w dieslu, zdarzaja sie wersje sportowe, z pieknym wyposazeniem.
Zastanowilbym sie nad nia.

Ja jestem zwolnennikiem opli i nikt tego nie zmieni :)