Jakie auto SUV do 30 tyś? Mercedes ML czy BMW X3?

09 Sty 2021, 01:16

Witam. Z racji, że jestem raczej laikiem jeśli chodzi o auta mam nadzieję na waszą pomoc. :happy: Interesuje mnie koniecznie SUV, budżet do 30 tyś., benzyna ewentualnie plus LPG. :o Zastanawiam się nad Mercedesem ML oraz BMW X3. Obawiam się tylko tych negatywnych opini dotyczących zawieszenia w Mercedesie, a do BMW zawsze jakoś nie byłam przekonana... :no: Nie chce, aby auto było częściej w warsztacie niż na szosie. :/ Mąż ma Mercrdesa klasa E śmiga bez zarzutu, brat BMW i to naprawdę świetna maszyna, praktycznie bezawaryjna. :naughty: Zorientowałam się, że z SUV-ów polecane są Toyota RAV-4 i Suzuki Grand Vitara (niestety oba odpadaja, teść miał oba i niestety oba dały nieźle w kość), Dacia Daster (również nie jestem do niej przekonana, siostra ma z salonu zeszłoroczną i jest bardzo "skromna" w środku). :shock: Co sądzicie? Mercedes? BMW? Coś innego? Może Honda CRV? Auto w tyg ma śmigać do pracy i młode pokolenie podrzucić do szkoly, w weekendy zazwyczaj robię trasy +100km, więc fajnie jak zmieści "kilka"walizek :D Z góry dzięki za opinie. Pozdrawiam :ok:
marta06
Obserwowany

09 Sty 2021, 13:15

marta06 napisał(a):Zorientowałam się, że z SUV-ów polecane są Toyota RAV-4 i Suzuki Grand Vitara (niestety oba odpadaja, teść miał oba i niestety oba dały nieźle w kość)
RAV4 powinna być dobra być może teść miał pecha i trafił na jakiś kiepski egzemplarz ;/ nie wiem tez którą generację miał więc ciężko to porównać z tym czego szukasz. Vitara ogólnie ok ale mały bagażnik i dosyć głośna w środku to auto lepiej nadaje się na wolniejsze jazdy i jakiś bardziej niedostępny teren wtedy się sprawdza dobrze.

marta06 napisał(a):Dacia Daster (również nie jestem do niej przekonana, siostra ma z salonu zeszłoroczną i jest bardzo "skromna" w środku).