Jakie auto wybrać ???

Jakie auto wybrać ???

20 Gru 2010, 00:08

Witam, chciałbym kupić samochód, jestem początkującym kierowcą. Na ten cel chciałbym przeznaczyć kwotę 4000 - 5000 tys zł. Podkreślam, że to moje pierwsze auto i chodzi mi głownie aby mało paliło, były niskie opłaty i było mało awaryjne. To moje typy:
1. Daewoo Matiz - 800
2. Opel Corsa - 1.2
3. Opel Tigra - 1.4
4. Daewoo Lanos - 1.5
5. Golf 3 - 1.4
6. Honda Civic - 1.3
A może wy byście coś polecili innego?
auto fan
przemoxx19x
Nowicjusz

Miejscowość: Wrocław

Re: Jakie auto wybrać ???

20 Gru 2010, 00:30

Szanujmy się... opcje 1 - 3 odpuść na dzień dobry. Nie wiem jak z lanosem za tą kasę, ale to nie jest głupi pomysł. Co do Civica to ok, ale z silnikiem 1.5. Od siebie dodam Accent 1.5, gnije, ale ma świetny silnik i jest całkiem trwały mechanicznie. LPG też bierzesz pod uwagę?
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

Re: Jakie auto wybrać ???

20 Gru 2010, 08:27

Corsa jak już to minimum z 1.4.Civic z 1.5.Golf III z 1.6 minimum.A co do Lanosa jak masz jakieś pytania to wal :wink:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 8
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Toyota ProAce - nowy samochód dostawczy Toyota ProAce - nowy samochód dostawczy
    Toyota ProAce będzie odpowiedzią koncernu na rosnące zapotrzebowanie rynku europejskiego na lekkie pojazdy użytkowe średnich rozmiarów. Nowy model będzie dostępny z możliwością wyboru dwóch długości i dwóch ...
    Auta BMW z układem xDrive: najpopularniejszy napęd na 4 koła Auta BMW z układem xDrive: najpopularniejszy napęd na 4 koła