Jakie głośniczki do Corsy B - komplet

Jakie głośniczki do Corsy B - komplet

24 Wrz 2009, 16:07

Panowie jakie polecacie głośniki do Corsy B. Moje radio bez wzmacniacza obsługuję 4x50W. I właśnie takie bym chciał (mogą być mniejsze), szczerze to się nie znam na tym. Wiem że optymalna średnica głośnika to 160 cm w Corsie. Oczywiście bym chciał komplet: 2x niskotonowe i 2x wysoko czy jakoś tak. Możecie coś poradzić, naprowadzić ? Nie znam się na tym, a chcę żeby zakup był w miarę dobry. Nie interesują mnie wypierdziste 'tuby', bo to do mojej Corsy 1.4 w gazie dziwacznie by wyglądało Czekam na waszą pomoc. Aha cena niech oscyluje w granicach 200 - 250, jakby sie udało mniej byłbym niezmiernie zadowolony ;)
Podpis usunięty - Reklama
WitekF1
Nowicjusz

Miejscowość: Republic of Poland

Re: Jakie głośniczki do Corsy B - komplet

24 Wrz 2009, 22:45

Wielokrotnie już polecane Helix Dark Blue 62.1
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Nissan Primera WP11-144
Silnik: QG18DE
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Akumulator zimą - dbamy o niego aby nas nie zawiódł! Akumulator zimą - dbamy o niego aby nas nie zawiódł!
    Czy z akumulatorem w naszym aucie jest wszystko w porządku, a jeśli coś jest nie tak to jak poradzić sobie gdy pojawiają się pierwsze problemy... Kiedy trzeba kupić nowy? Nie warto od razu biec po nowy akumulator, gdy auto ...
    [B] Abarth Grande Punto / Corsa D OPC / Clio III RS / Ibiza III Cupra [B] Abarth Grande Punto / Corsa D OPC / Clio III RS / Ibiza III Cupra
    Podstawowe kryteria zestawienia: - hot-hatch segmentu B - silnik benzynowy o mocy ok. 170KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2007 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Abarth Grande Punto 1,4 T-Jet - ...

•  
    • Warto przeczytać
    • Kia Carens 2013, kompaktowy MPV
      Porównanie: Audi A6 C6, BMW 5 e60, Mercedes E w211, Volvo S80 II