Jeżeli jesteś nowy przywitaj się TUTAJ

03 Sie 2022, 17:30

siemanko :D
Bigosik
Nowicjusz
 
Posty: 3

04 Sie 2022, 10:03

cześć wszystkim tu Patryk :happy:
PatrykPater
Nowicjusz
 
Posty: 4

08 Sie 2022, 18:51

Witam wszystkich i pozdrawiam.
Wojtas294
Nowicjusz
 
Posty: 29
Zdjęcia: 1

09 Sie 2022, 12:17

Cześć wszystkim, jestem tu nowy i cieszę się że odkryłem takie fajne forum :)
KarolUnic
Nowicjusz
 
Posty: 4

13 Sie 2022, 19:56

Witam serdecznie
skodafabia03
Nowicjusz
 
Posty: 4

26 Sie 2022, 16:28

Dawidd75
Nowicjusz
 
Posty: 4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Bezpieczne hamowanie w warunkach zimowych
    Podczas zimowej pory roku, wielu kierowców doświadcza wydłużonej drogi hamowania na nawierzchniach pokrytych śniegiem lub oblodzonych. Czy jednak wszyscy zastanawiają się, co dokładnie wpływa na odległość, jaką pokonuje ...
    Burza, wiatr, deszcz i grad - trudne warunki drogowe
    Gwałtowne burze, porywisty wiatr oraz obfite opady deszczu czy gradu to warunki pogodowe, jakie mogą spotkać na drodze każdego kierowcę. Uważajmy na nie zwłaszcza w okresie wiosenno-letnim, kiedy pogoda bywa bardzo zmienna. ...

26 Sie 2022, 17:22

Witam wszystkich forumowiczów :happy: :piwo:
roofus84
Nowicjusz
 
Posty: 3

30 Sie 2022, 12:35

Witam wszystkich na forum. Jestem użytkownikiem Twingo 2 1.2 oraz BMW e46 316i. Pozdrawiam wszystkich
11lukas
Nowicjusz
 
Posty: 6

30 Sie 2022, 15:28

W imieniu całego forum serdecznie witam wszystkich nowych forumowiczów :ok:
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

19 Wrz 2022, 15:31

Witam jestem tutaj nowy, pozdrawiam wszystkich :D
RobertTG
Obserwowany
 
Posty: 1

21 Wrz 2022, 11:09

siemka witam
Hummus
 

22 Wrz 2022, 08:12

siemka witam
Marmolada1
 

23 Wrz 2022, 08:22

Hej hej ;) fajnie dołączyć do grona
glopiotr
Nowicjusz
 
Posty: 4

27 Wrz 2022, 13:56

Witam, wszystkich
AutoBam
Nowicjusz
 
Posty: 4

29 Wrz 2022, 09:36

Witam wszystkich serdecznie właśnie dołączyłem do użytkowników forum. :P Jeżeli jesteś nowy przywitaj się TUTAJ
IrysObjective
Nowicjusz
 
Posty: 14
Zdjęcia: 1