Kia K2700 problem z zapalaniem... ?

11 Gru 2010, 17:07

Witam Mam kolejny Problem z Kią K2700, auto stoi w pomieszczeniu, gdzie Panują dodatnie temperatury, jednak z zimą powstał nowy problem.
Początkowo kia strzelała i dymiła na niebiesko, wtryski do sprawdzenia (wszystkie złe) i wymiana... Skutek: przestała dymić na niebiesko, teraz daje na czarno, strzela i coś stuka (wygląda mi na pompę wtryskową). Po odpaleniu trzeba czekać z 20 minut, żeby się troszkę ustatkowała i przy pomocy szczęścia można jechać, jeżeli zaczeka się za krótko to w drodze gaśnie. Problemem też jest odpalanie, zimna (w pomieszczeniu o temp. około 5 stopni) nie chce palić, po nagrzaniu silnika, powtórny rozruch bez problemu.
Aaa do pompy idą jakieś "kabelki" niezależnie jak się je podłączy, czy nawet rozłączy nic się nie zmienia, a prąd pobierają (przy pewnym podłączeniu)... facet od wtrysków mówił coś o kącie wtrysku, ale powiedział, że to nie ważne- co mnie zdziwiło.

Czy ktoś wie o co jej chodzi ??? Popieracie moją diagnozę o pompie wtryskowej ?
maly26
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: Białystok
  • 12 Gru 2010, 10:52

    Ja bym zaczął od sprawdzenia układu zaworowego.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8083
    Miejscowość: Z prawdy :)

    27 Sty 2012, 16:12

    Witam mam problem z KIA Pregio 2700 d .Samochód odpala nawet po zimnej nocy ale po chwili gaśnie nie reaguje na pokrętło ssania . Gdy wciskam ręczną pąpke paliwa odpala i chodzi prawidłowo reaguje na ssanie ,ale gdy przestane wciskać ręczną papke po chwili obroty silika spadają i czasami zgaśnie .Wyczyściłem zbiornik paliwa wymieniłem filter a awaria została i nie wiem co zrobić .
    motrem
    Obserwowany
     
    Posty: 2
    Prawo jazdy: 02 10 1980
    Auto: kia pregio 2700

    27 Sty 2012, 16:15

    Sprawdź pompę paliwa w zbiorniku.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8083
    Miejscowość: Z prawdy :)

    01 Lut 2012, 13:15

    Niestety ale ten pojazd nie posiada pompy paliwa w zbiorniku ciekawe czy morzna zamątowac nowszy zbiornik z pąpką sprawdze dzisiaj jak odpali z banki pomijając filter bo morze oudowa filtra jest nie szczelna i napisze czy pomogło
    motrem
    Obserwowany
     
    Posty: 2
    Prawo jazdy: 02 10 1980
    Auto: kia pregio 2700

    01 Lut 2012, 20:16

    Mnie spotkało to samo dzisiaj rano,było -25 st,silnik odpalił od strzała,ujechałem 2 km i zgasł nagle,odpalał i gasł,jakoś dowlokłem się z powrotem do domu,miałem pełen zbiornik paliwa,korek wlewu od środka calutki oparafinowany(ON z Orlenu,zwykły),wlałem kleen-flo pochłaniacz wody i na razie muszę czekać na wyższą temperaturę,niestety,mam nadzieję,że to będzie to!
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8083
    Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kredyt gotówkowy, samochodowy, leasing czy gotówka? - zakup auta
    Kupno samochodu to duży wydatek dla większości Polaków. Rynek wychodzi jednak naprzeciw potrzebom i możliwościom klientów, pozwalając na sfinansowanie transakcji pieniędzmi z różnych źródeł. W ...
    Volkswagen zmienia plany dotyczące sportu samochodowego
    Marka Volkswagen zmienia swoje plany dotyczące aktywności w sporcie samochodowym. Od 2017 roku Volkswagen będzie koncentrował się na nowych technologiach oraz dyscyplinach angażujących klientów. Po czterech latach ...

  • 10 Lut 2012, 14:06

    Może jakieś przewody przymarzły? U mnie było podobnie i pomogło zatankować kilku litrów tak na przetarcie. A jeżeli kompletnie nie chce odpalić to szukaj najprostszej przyczyny,czyli: akumlator lub pasek alternatora.
    Alkomaty
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 376
    Miejscowość: Warszawa

    08 Maj 2013, 22:28

    Witam. Problem z odpalaniem to filtr siatkowy w pompie wtryskowej. Jest mały jak naparstek i czasami nie jest tak drożny jak powinien. Auto dymi i przerywa jak się przegazuje. Należy odkręcić nakrętke m12 tam gdzie wchodzi przewód zasilający paliwo do pompy. Wyjąć śrube wraz z miedzianymi podkładkami (2szt). Później ze środka wyjąć sprężynke i Później głębiej jest włąśnie ten filtr. Trzeba wyjąć go za pomocą małego najlepiej płaskiego śrubokręta. Wyczyścić filtr najlepiej przepłukać go w nafcie lub rozpuszczalniku i przedmuchać pod ciśnieniem. Zamontować. PS Niektórzy też wyrzucają to sitko, ale ja tego nie polecam. Pozdrawiam.
    Andil11
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Prawo jazdy: 01 03 1991
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: k2700
    Silnik: 2665ccm
    Paliwo: Diesel
    Typ: Inny
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999