Kilka pytań o xsare picasso 1.8 2001r. PILNE!

kilka pytań o xsare picasso 1.8 2001r. PILNE!

03 Lut 2012, 08:07

Witam. Mam taki problem. Otóż pojechałem wczoraj do pracy na noc. Rano przychodzę do auta i nie chce odpalić (padł akumulator) więc poprosiłem kolegę o podpięcie jego auta pod moje przez kable. Odziwo w ogóle nie mogłem auta odpalić. Dłuższy czas próbowaliśmy i nic. Podpinałem kable pod maską pod te przewody które są do podpięcia. U jego w aucie kable podłączone pod akumulator biegunami zaś u mnie plus so plusa minus do silnika. Nie dało efektu więc podłączyłem u siebie plus do plusa a minus do minusa i też nie dało efektu. Chciałem dostać się do akumulatora ale nie mogłem. Więc kolega zaproponował abyśmy pociągneli auto na linę. Tak zrobiliśmy. Odpaliłem auto na 4 biegu. Ciągnął mnie ok 40 metrów. I tu mam kilka pytań.

1. jak powinienem był podłączyć przewody aby auto zapaliło z kabli?

2. Jak dostać się do akumulatora pod siedzeniem? Dodam że moje auto to anglik po przekłądce. Czy siedzenie sie w jakiś sposób podnosi czy wyjmuje?

3.Po odpaleniu auta na popych dojechałem do doku 25km. Zgasiełem je i odpaliłem aby zobaczyc czy nic się nie stało odpaliło bez problemu ale w okolicach kolektora wydechowego zauważyłem że słychać pstrykanie tak jak gdyby były zamontowane wtryski gazowe. Czy po odpalaniu na linkę mogło coś się uszkodzić? Dodam że jeszcze tydzień temu nie słychać było nic.

4. czy stojąc przodem do maski i patrząc na te przewody co idą do akumulatora to po prawej jest minus a po lewej plus?
karino
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 23 Lis 2009, 13:09
Miejscowość: puławy

Re: kilka pytań o xsare picasso 1.8 2001r. PILNE!

03 Lut 2012, 15:17

Gdybyś źle podpiął kable,to szybciutko byś się o tym dowiedział :evil: ,jeśli jednak nie masz pewności ,to nigdy nie podpinaj,zwarcie zniszczy akumulator szybko.Gdzieś w obrębie fotela musisz mieć zapięcia,sprawdź ręką pod fotelem(jego brzegi),terkotaniem ja bym się nie przejmował,zazwyczaj w tych okolicach są różnego rodzaju silniczki elektryczne z kabelkami podpiętymi do układu dolotowego,one tak terkotają!Podpinasz minus do minusa akumulatorów,plus do plusa na pracującym silniku dawcy który przygazówką wspomaga jeszcze bardziej moc swego akumulatora.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6943
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    System zapobiegania kolizjom czołowym firmy Mitsubishi System zapobiegania kolizjom czołowym firmy Mitsubishi
    System zapobiegania kolizjom czołowym firmy Mitsubishi Motors Corporation, stanowiący wyposażenie nowej generacji modelu Outlander, która zadebiutowała w Europie kilka miesięcy temu, otrzymał wyróżnienie Euro ...
    Ford GT Ford GT
    Ford GT nie jest oczywiście modelem seryjnym, a egzemplarzem po skrajnych modyfikacjach dokonanych przez Performance Power Racing z Florydy. Specjaliści z tej firmy w konstrukcji pojazdu zastosowali materiał wykorzystywany ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Monster Truck Rock Star, 11
      Infiniti Q50
      Autosacrum 2009
      GTP Light