Zbyt wysokie ciśnienie w przewodzie przez zbyt długi czas
Line Pressure Too High For Too Long
Informacja o błędzie na desce i check engine (choć nie musi on się pojwaić przy błędach skrzni) oraz przełaczanie skrzyni w tryb awaryjny. Wcześniej zanim pojawi się błąd mogą być wyczuwalne szarpnięcia przy przełączaniu między biegami.
Sterownik skrzyni pamięta ilość błędów przekroczeń ciśnienia z czujników (z różnych powodów, np. zapchany filtr), i po przekroczeniu limitu (ustanowionego fabrycznie) wywala błąd P1745, a następnie przełącza skrzynię w tryb awaryjny.
- źle dobrany lub długo niewymieniany olej w skrzyni biegów
- uszkodzony filtr oleju w skrzyni lub zapchany
- uszkodzony jeden z czujników na płytce sterującej np. temperatury (podaje błędne wskazania)
- problemem z którymś z czujników prędkości, ciśnienia
- wadliwie działający solenoid pack - tam jest zabudowany także termistor czujnika temperatury (czujnik temperatury oleju w skrzyni, nie występuje osobno w skrzyni 62TE)
- sprawdzenie poziomu oleju w skrzyni (bardzo dokładny pomiar przy wpełni rozgrzanej skrzyni automatycznej)
- wymiana oleju w skrzyni wraz z filtrem oleju
- sprawdzenie i przeczyszcznie złącz wtyczek przy sterowniku skrzyni i czujnikach
- wykasowanie wszystkich VLP Counters i wykonanie po tym Qiuck Learn