Błąd B1674

  • Kod OBD II to unikalny numer identyfikujący błąd w samochodzie
  • Rodzaj kodu
  • Kod błędu B1674

    Szczegółowe dane kodu:
    Kod DTC (Diagnostic Trouble Code): B1674.
    Kod szesnastkowy (Hexadecimal Code): 9674.
    Kod dziesiętny (Decimal Code): 38516.
    Układ (obszar pojazdu): nadwozie (karoseria).
    Kategoria kodu (zakres): B0XXX - B3XXX.
    Typ kodu: charakterystyczny dla indywidualnych producentów.
    Marka pojazdu: wszystkie.

    Opis kodu błędu po polsku:

    Zajęty fotel kierowcy - sygnał wejściowy zwarcie przy plusie akumulatora w wiązce kabli

    Oryginalny opis kodu błędu po angielsku:

    Seat Driver Occupied Input Circuit Short To Battery


    Jeżeli powyższe informacje związane z kodem B1674 były przydatne dla Ciebie zostaw nam ocenę.
    Ocena: 0.0/5
  • Co powinieneś wiedzieć o kodach OBD 2?

    Kilka pytań na które znajdziesz odpowiedź na forum:
    Gniazdo, wtyczka OBDII - opis pinów - co to jest gniazdo OBDII i co oznaczają poszczególne piny?
    OBD II - On-Board Diagnostics II - sprawdź co oznacza światowy standard diagnostyki pokładowej.
    Tematy z tagiem "OBD" i "OBDII" - sprawdź co piszą inni użytkownicy.

    W przypadku kiedy masz bardziej złożony problem i chciałbyś zasięgnąć porady, pomocy w ustaleniu przyczyny usterki zapraszamy do zadania pytania na forum w dziale: "Diagnostyka samochodowa" podając markę i model auta.

    Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat opisanego kodu błędu to wyślij informację do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [7550] korzystając z tej wiadomości na PW.

    Przedstawione dane na tej stronie służą tylko celom informacyjnym i nie ponosimy odpowiedzialności za działania które podejmujesz wykorzystując je w stosunku do pojazdów. Pamiętaj że posługując się tymi danymi wszystkie naprawy które wykonujesz robisz na własną odpowiedzialność.
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hybryda Plug-in - dlaczego pali więcej niż deklaruje producent?
    Przyglądałem się ostatnio wynikom jakie podają producenci odnośnie spalanie w tego typu hybrydach. To co mnie zaniepokoiło to bardzo niskie wartości które można uzyskać tylko w przypadku naładowanej całej baterii po ...
    Jak producenci zarabiają na częściach
    Bezawaryjność? To dla producenta bankructwo. Dlatego producenci robią wszystko, żeby części, które psują się często lub są konieczne do wymiany po danym przebiegu, połączyć z częsciami drogimi, któe psują się rzadko albo ...