
Stan doładowania silnika - limit przekroczony (przekroczone maksymalne ciśnienie doładowania)
Engine boost condition - limit exceeded
- spadek/utrata mocy częściowa lub całkowiata silnika,
- pojawiająca się kontrolka check engine,
- praca silnika w trybie awaryjnym,
- wzrost temperatury w układzie chłodzenia co moze prowadzić do przegrzewania się silnika,
- odgłosy przypominające stukanie podczas przyspieszania,
- uszkodzony czujnik ciśnienia tzw. MAP Sensor,
- uszkodzone piny we wtyczce cujnika MAP Sensora lub jego okablowanie,
- usterka zaworu N75 (głównej mierze jest sterownikiem działań turbosprężarki, czyli steruje kierownicą łopatek turbiny),
- zapieczone lub zatarte łopatki kierownicy spalin (VNT – Variable Nozzle Turbine),
- niesprawny siłownik podciśnieniowy tzw. gruszka turbiny,
- czasem zdarzają się tego typu problemu po modyfikacjach układu wydechowego (tu wymagana jest odpowiednia ingerencja w ustawieniach sterownika silnika),
- siłownik zaworu upustowego do zaworu upustowego w turbosprężarce jest uszkodzony/wygięty,
- sprawdzenie przewodów pod względem pęknięć i innych uszkodzeń,
- sprawdzenie czujnika doładowania który może być uszkodzony przez co podaje błędne odczyty,
- źle przeprowadzony proces regeneracji turbosprężarki,
- brudne lub nieprawidłowo wyczyszczone VNT,
- niedokładnie skalibrowana sztanga turbiny,