Błąd B2562

  • Kod OBD II to unikalny numer identyfikujący błąd w samochodzie
  • Rodzaj kodu
  • Kod błędu B2562

    Szczegółowe dane kodu:
    Kod DTC (Diagnostic Trouble Code): B2562.
    Kod szesnastkowy (Hexadecimal Code): A562.
    Kod dziesiętny (Decimal Code): 42338.
    Układ (obszar pojazdu): nadwozie (karoseria).
    Kategoria kodu (zakres): B0XXX - B3XXX.
    Typ kodu: charakterystyczny dla indywidualnych producentów.
    Marka pojazdu: wszystkie.

    Opis kodu błędu po polsku:

    Dmuchawa klimatyzacji - prędkość na wyjściu 1 - zwarcie do masy

    Oryginalny opis kodu błędu po angielsku:

    Aux A / C Blower Speed 1 Circuit Short to Ground


    Jeżeli powyższe informacje związane z kodem B2562 były przydatne dla Ciebie zostaw nam ocenę.
    Ocena: 5.0/5 (1 głos)
  • Co powinieneś wiedzieć o kodach OBD 2?

    Kilka pytań na które znajdziesz odpowiedź na forum:
    Gniazdo, wtyczka OBDII - opis pinów - co to jest gniazdo OBDII i co oznaczają poszczególne piny?
    OBD II - On-Board Diagnostics II - sprawdź co oznacza światowy standard diagnostyki pokładowej.
    Tematy z tagiem "OBD" i "OBDII" - sprawdź co piszą inni użytkownicy.

    W przypadku kiedy masz bardziej złożony problem i chciałbyś zasięgnąć porady, pomocy w ustaleniu przyczyny usterki zapraszamy do zadania pytania na forum w dziale: "Diagnostyka samochodowa" podając markę i model auta.

    Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat opisanego kodu błędu to wyślij informację do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [8421] korzystając z tej wiadomości na PW.

    Przedstawione dane na tej stronie służą tylko celom informacyjnym i nie ponosimy odpowiedzialności za działania które podejmujesz wykorzystując je w stosunku do pojazdów. Pamiętaj że posługując się tymi danymi wszystkie naprawy które wykonujesz robisz na własną odpowiedzialność.
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Biały, czarny, szary, niebieski dym z rury wydechowej: z czego wynika?
    Sprawnie działający samochód wydziela zazwyczaj bezbarwne spaliny. Problem może pojawić się w sytuacji, gdy dym wydobywający się z rury wydechowej nabierze różnych kolorów. Czarny, niebieski, szary, biały ...
    Pierwszy na świecie elektryczno-hydrauliczny system wspomagania
    Pierwszy na świecie seryjny elektryczno-hydrauliczny system wspomagania układu kierowniczego – Toyota MR2 – wrzesień 1989. Electro Hydraulic Power Steering (EHPS) to dzieło inżynierów koncernu Toyota. Przez ...