Błąd P2321

  • Kod OBD II to unikalny numer identyfikujący błąd w samochodzie
  • Rodzaj kodu
  • Kod błędu P2321

    Szczegółowe dane kodu:
    Kod DTC (Diagnostic Trouble Code): P2321.
    Kod szesnastkowy (Hexadecimal Code): 2321.
    Kod dziesiętny (Decimal Code): 8993.
    Układ (obszar pojazdu): układ napędowy.
    Kategoria kodu (zakres): P0XXX - P3XXX.
    Typ kodu: charakterystyczny dla indywidualnych producentów.
    Usterka związana z układem: zapłonowym (np. wypadanie zapłonów, przerwy zapłonu).
    Marka pojazdu: wszystkie.

    Opis kodu błędu po polsku:

    Cewka zapłonowa H, główny obwód - niski obwód

    Oryginalny opis kodu błędu po angielsku:

    Ignition coil H, primary circuit - circuit low


    Jeżeli powyższe informacje związane z kodem P2321 były przydatne dla Ciebie zostaw nam ocenę.
    Ocena: 0.0/5
  • Co powinieneś wiedzieć o kodach OBD 2?

    Kilka pytań na które znajdziesz odpowiedź na forum:
    Gniazdo, wtyczka OBDII - opis pinów - co to jest gniazdo OBDII i co oznaczają poszczególne piny?
    OBD II - On-Board Diagnostics II - sprawdź co oznacza światowy standard diagnostyki pokładowej.
    Tematy z tagiem "OBD" i "OBDII" - sprawdź co piszą inni użytkownicy.

    W przypadku kiedy masz bardziej złożony problem i chciałbyś zasięgnąć porady, pomocy w ustaleniu przyczyny usterki zapraszamy do zadania pytania na forum w dziale: "Diagnostyka samochodowa" podając markę i model auta.

    Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat opisanego kodu błędu to wyślij informację do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [9388] korzystając z tej wiadomości na PW.

    Przedstawione dane na tej stronie służą tylko celom informacyjnym i nie ponosimy odpowiedzialności za działania które podejmujesz wykorzystując je w stosunku do pojazdów. Pamiętaj że posługując się tymi danymi wszystkie naprawy które wykonujesz robisz na własną odpowiedzialność.
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    QG0 - okres obsługi (standardowy okres obsługi)
    Przegląd ten dokładnie to QG0 (bez systemu przedłużonego czasu między przeglądami). Co 15 000 km należy wykonać serwis olejowy. Po upływie roku należy wykonać przegląd roczny, przy czym przegląd roczny zawsze zawiera serwis ...
    Nowe technologie, problemy i skandale. Prześwietlamy fabrykę Tesli
    Fabrykę Tesli uznaje się za ikonę filozofii przemysłu 4.0. Nie wszyscy jednak podzielają ten entuzjazm. Skandale związane z licznymi urazami pracowników, którzy narzekają na zawrotne tempo pracy oraz problemy ...