Błąd P255E

  • Kod OBD II to unikalny numer identyfikujący błąd w samochodzie
  • Rodzaj kodu
  • Kod błędu P255E

    Szczegółowe dane kodu:
    Kod DTC (Diagnostic Trouble Code): P255E.
    Kod szesnastkowy (Hexadecimal Code): 255E.
    Kod dziesiętny (Decimal Code): 9566.
    Układ (obszar pojazdu): układ napędowy.
    Kategoria kodu (zakres): P0XXX - P3XXX.
    Typ kodu: charakterystyczny dla indywidualnych producentów.
    Usterka związana z układem: sterowania prędkością obrotową biegu jałowego, prędokścią pojazdu.
    Marka pojazdu: wszystkie.

    Opis kodu błędu po polsku:

    Przystawka odbioru mocy (PTO) czujnik wyboru prędkości / przełącznik 2 - obwód przerywany / nierówny

    Oryginalny opis kodu błędu po angielsku:

    Power take - off (PTO) speed selector sensor / switch 2 - circuit intermittent / erratic


    Jeżeli powyższe informacje związane z kodem P255E były przydatne dla Ciebie zostaw nam ocenę.
    Ocena: 0.0/5
  • Co powinieneś wiedzieć o kodach OBD 2?

    Kilka pytań na które znajdziesz odpowiedź na forum:
    Gniazdo, wtyczka OBDII - opis pinów - co to jest gniazdo OBDII i co oznaczają poszczególne piny?
    OBD II - On-Board Diagnostics II - sprawdź co oznacza światowy standard diagnostyki pokładowej.
    Tematy z tagiem "OBD" i "OBDII" - sprawdź co piszą inni użytkownicy.

    W przypadku kiedy masz bardziej złożony problem i chciałbyś zasięgnąć porady, pomocy w ustaleniu przyczyny usterki zapraszamy do zadania pytania na forum w dziale: "Diagnostyka samochodowa" podając markę i model auta.

    Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat opisanego kodu błędu to wyślij informację do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [9543] korzystając z tej wiadomości na PW.

    Przedstawione dane na tej stronie służą tylko celom informacyjnym i nie ponosimy odpowiedzialności za działania które podejmujesz wykorzystując je w stosunku do pojazdów. Pamiętaj że posługując się tymi danymi wszystkie naprawy które wykonujesz robisz na własną odpowiedzialność.
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak działa napęd AWD-i w hybrydach Toyoty?
    Elektryczny napędem na cztery koła AWD-i całkowicie różni się od tradycyjnych napędów 4x4 pod względem konstrukcji i zasady działania. Wyjaśniamy, jak AWD-i jest zbudowany, jakie daje korzyści i dlaczego pojawia ...
    Najmocniejsze silniki w historii Lexusa. 7 motorów w układzie V
    Lexus słynie z dużych V-ósemek i mocnych napędów hybrydowych. Japońska marka jako jedna z ostatnich nadal oferuje w Europie wolnossące silniki V8. A motor, który inżynierowie Lexusa umieścili w supersamochodzie ...