Błąd P2732

  • Kod OBD II to unikalny numer identyfikujący błąd w samochodzie
  • Rodzaj kodu
  • Kod błędu P2732

    Szczegółowe dane kodu:
    Kod DTC (Diagnostic Trouble Code): P2732.
    Kod szesnastkowy (Hexadecimal Code): 2732.
    Kod dziesiętny (Decimal Code): 10034.
    Układ (obszar pojazdu): układ napędowy.
    Kategoria kodu (zakres): P0XXX - P3XXX.
    Typ kodu: charakterystyczny dla indywidualnych producentów.
    Usterka związana z układem: przeniesienia momentu obrotowego (skrzynia biegów - sterowanie skrzynią biegów).
    Marka pojazdu: wszystkie.

    Opis kodu błędu po polsku:

    Elektrozawór ciśnienia oleju przekładniowego F - problem z wydajnością lub zablokowany elektrozawór

    Oryginalny opis kodu błędu po angielsku:

    Transmission fluid pressure (TFP) solenoid F - performance problem or solenoid stuck off


    Jeżeli powyższe informacje związane z kodem P2732 były przydatne dla Ciebie zostaw nam ocenę.
    Ocena: 0.0/5
  • Co powinieneś wiedzieć o kodach OBD 2?

    Kilka pytań na które znajdziesz odpowiedź na forum:
    Gniazdo, wtyczka OBDII - opis pinów - co to jest gniazdo OBDII i co oznaczają poszczególne piny?
    OBD II - On-Board Diagnostics II - sprawdź co oznacza światowy standard diagnostyki pokładowej.
    Tematy z tagiem "OBD" i "OBDII" - sprawdź co piszą inni użytkownicy.

    W przypadku kiedy masz bardziej złożony problem i chciałbyś zasięgnąć porady, pomocy w ustaleniu przyczyny usterki zapraszamy do zadania pytania na forum w dziale: "Diagnostyka samochodowa" podając markę i model auta.

    Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat opisanego kodu błędu to wyślij informację do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [9724] korzystając z tej wiadomości na PW.

    Przedstawione dane na tej stronie służą tylko celom informacyjnym i nie ponosimy odpowiedzialności za działania które podejmujesz wykorzystując je w stosunku do pojazdów. Pamiętaj że posługując się tymi danymi wszystkie naprawy które wykonujesz robisz na własną odpowiedzialność.
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Tak zmieniały się samochodowe zegary - od wskazówek po ekrany
    Pierwszy samochodowy prędkościomierz został opatentowany w 1902 roku. Historia obrotomierza kryje nieco więcej tajemnic, ale akurat on nigdy nie był obowiązkowym wyposażeniem. Można powiedzieć, że historia samochodowych zestawów ...
    Zbyt zmęczony, żeby wracać!
    Przed nami ostatnie dni wakacji i nieuniknione powroty do domów. To, jak będzie przebiegała podróż, zależy w dużej mierze od naszego przygotowania. Powroty z wakacyjnych wyjazdów mogą okazać się problematyczne, ...