Kombi używane do 90 tys. min 2017 rocznik

20 Cze 2021, 12:46

Dzień dobry Panowie i Panie :)

I tak jak w przypadku sprzętów komputerowych,mechanicznych budowlanych moge sam doradzać to tutaj jestem laikiem i potrzebuje WAS :D

Ogrom informacji troche mnie przytłoczył, zatem wy jesteście moją ostatnią deską ratunku w walce z żoną o wybór samochodu :P

Obecnie mamy 5 faworytów:

Ford Focus IV
Skoda Superb III
Honda Civic IX
Toyota Avensis Touring
Mazda 6 Kombi

Nie interesują nas bajery, dodatki, przed dłuugi czas mieliśmy seicento a potem Lacetti wiec to bedzie dla nas duzy przeskok, co najważniejsze to:

1.Niezawodność
2.Ekonomiczność
3.Pojemnosć bagażnika
4. Będzie mógł być zostawiony pod chmurką i ,ze po 2 miesiacach ruda go nie zje

Wygląd, Max moc, dodatkowe bajery nie są ważne

Nacjehętniej kupił bym czołg (ze względu na kulture jazdy żony) ehh gdyby nie spalanie ;)

Możecie mnie zjeść żywcem ale cóż to i tak lepsze niż to co mnie czeka dziś podczas rozmowy o ostatecznym modelu, wiec prosze doradzcie/odradzcie lub zaproponujcie jeżeli macie jakies doswiadczenie.

Np.
Mazda 6 - po 150 tyś zawsze odpada tylnie koło ale spokojnie jest na tyle stabilna ,że można jechać dalej :)
Skoda Superb III - tylko diesel bo inne to awaryjne
Forsam
Nowicjusz

02 Lip 2021, 16:07

Witam!
Sprawdź sobie samochody na master1.pl
Tam znajdziesz auta ze sprawdzonym przebiegiem serwisowane w niemal fabrycznym stanie.
Kupiłem tam samochód po leasingu i mogę polecić.
Auto można bez problemu sprawdzić, przejechać się . Doradza nawet najbardziej niezdecydowanej osobie.
cin3q25
Nowicjusz

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Opel Astra G
Silnik: 1.2 16v 75KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

02 Lip 2021, 16:35

ale żeś Jaśnie Pan reklamę pocisnął, gdybyś dodał przynajmniej troche informacji wartościowej to może bym sie skusił...ale nie tak w reklame sie robi :P