Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany potrzebujemy Twojej zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dzięki nim możemy finansować rozwój naszego forum, a Ty w zamian otrzymujesz do nich bezpłatny dostęp.
Dbamy i szanujemy Twoją prywatność!
Nasza "polityka prywatności". Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne korzystamy z SSL, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie "Moje zgody".
Dlatego też prosimy naciśnij przycisk "PRZEJDŹ DALEJ" jeżeli zgadzasz się na na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania, a tym samym przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie ze strony internetowej ForumSamochodowe.pl i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Grupę motmedia.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityki prywatności na stronie Moje zgody.
Przejdź dalejustawienia
Musisz napisać na forum w odpwiednim dziale o swoim problemie tam dostaniesz odpowiedź.
WITAM,
Mam Seata Arosa z 2002r. silnik 1 litrowy z instalacją gazową.
Od bardzo dawna wyświetlany był błąd silnika- który na jesień został zdiagnozowany jako błąd " zbyt bogata mieszanka"
Mechanik wymienił sondę lambda. Następnie po jej wymianie błąd na jakiś czas zniknął, ale auto zaczęło gasnąć na wolnych obrotach np.
przy dojeżdzaniu do świateł, parkowaniu, na zakręcie,
a powtarzało się to tym częściej im w dalszą drogę się jechało. Pojawił się też problem przy ruszaniu samochodem z miejsca
gdyż samochód dławił się i gasnął na środku drogi.
Następnie błąd silnika " żółta kontrolka" pojawiła się ponownie.
Udałam się do innego mechanika aby zdiagnozował występujące problemy. Błąd silnika odczytał ponownie jako " za bogata mieszanka"
i że sonda jest do wymiany, ale powiedziałam mu wtedy, że sonda była wymieniana 2 miesiące temu.
Poradził wtedy aby udać się do gazownika na regulację gazu.
Przyczyną gaśnięcia samochodu okazały się kable zapłonu i po ich wymianie auto chodziło dobrze przez jakiś czas.
Po wizycie u gazownika stwierdzono poprawne działanie instalacji gazowej oraz na komputerze ten sam bląd z sondą.
Udałam się ponownie do pierwszego mechanika aby zareklamować sondę. Została dociśnięta wtyczka i błąd przez 2 tyg, nie pojawiał się,
a auto jakby zaczęło mniej spalać. Jednak po wyjeździe od mechanika auto zaczęło ponownie gasnąć w ten sam sposób co na początku,
a po 2 tyg, ponownie pojawił się ten sam błąd silnika.
Nie jest chyba możliwe aby kable zużyły się w 2 miesiące.
Proszę o poradę w tej sprawie. Być może ktoś z Was miał podobne problemy, ale zostały one zdiagnozowane.