Koszty utrzymania, eksploatacji auta sportowego

Re: Koszty utrzymania, eksploatacji auta sportowego

27 Wrz 2015, 11:34

Tutaj co fabryka montowala http://ewcar.pl/pl/p/Sprzeglo-kompletne ... 85/8165664

Image

Nr. czesci :

1458385
1491255
1495928
1495931
1565146
1684815
Jak kupic auto z Niemiec -->PRIV
kalik
Aktywny
 
Posty: 420
Rejestracja: 05 Sie 2015, 16:41
Prawo jazdy od: 3- 0- 0
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Mondeo IV Turnier
Silnik: 2.0TDCI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

Re: Koszty utrzymania, eksploatacji auta sportowego

27 Wrz 2015, 12:06

Kalik po co się upierasz na 100%... jak zawsze lepiej sprawdzić więc nic nie twierdzę na 100% bo trzeba by wymontować serie i kupić valeo położyć na stole i popatrzeć.
Generalnie już to co wkleiłeś ze zdjęcia serwisowego OEM i zamiennika Valeo różni się od siebie... masz teraz zagadkę czym się różni :D
Oczywiście zdjęcie na stronie valeo może być poglądowe czyli skłaniamy się do braku pewności...ale jeżeli jest to co powinno być no to masz już konkret różnicę.

P.S

Popatrzyłem sobie na sprzęgła dedykowane to wszystkie do rs-a zaczynają się za około 3k bez zamachu a z zamachem za 5k.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 4588
Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

Re: Koszty utrzymania, eksploatacji auta sportowego

27 Wrz 2015, 12:22

Czyli w Niemcowni taniej :D Oryginal w ASO 650€.
Temat sie wyczerpal mysle, a kolega moze zrozumie, ze takie samochody swoje kosztuja.
Jak kupic auto z Niemiec -->PRIV
kalik
Aktywny
 
Posty: 420
Rejestracja: 05 Sie 2015, 16:41
Prawo jazdy od: 3- 0- 0
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Mondeo IV Turnier
Silnik: 2.0TDCI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

Re: Koszty utrzymania, eksploatacji auta sportowego

28 Wrz 2015, 14:47

Ossy napisał(a):Widać, że jesteś zielony w temacie. Wpisz sobie kalkulator OC w Google i powpisuj dane auta, które Cię interesuje (możesz wziąć wg auta z ogłoszenia) i poznasz ceny.

Żeby nie tracić czasu na szukanie po Google to po OC/AC zapraszamy od razu do nas :naughty:

Pozdrawiam,
Łukasz
Image

Wykonałeś/aś u nas kalkulację? Wyślij link do wyników porównania na PW i postaramy się dla Ciebie obniżyć cenę jeszcze bardziej :)

Akademia mfind - najpopularniejszy w Polsce serwis z poradami ubezpieczeniowymi
mfind
Autoexpert
Awatar użytkownika
 
Posty: 488
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Gru 2014, 15:22
Auto: Volvo S40

Re: Koszty utrzymania, eksploatacji auta sportowego

29 Wrz 2015, 01:39

Miło mi widzieć to jak temat się rozwija :) Akurat Focusa ST/RS jakoś w ogóle nie brałem pod uwagę :D ST nie powala, RS tak jak mówicie, poza zasięgiem. Lepiej skupmy się na autach, które wymieniłem i są do ogarnięcia. Koledzy na forum Evo polecili mi zakup małego autka, oszczędnego do jazdy na codzień oraz sportowca do jazdy dla przyjemności, to z pewnością pozwoli mi ograniczyć wydatki na paliwie. Dlatego też głównym kryterium jest cena części, serwisowania oraz awaryjność auta, no i oczywiście fun z jazdy. Myślę, że Mitsubishi oraz Subaru deklasują konkurencje, czy uważacie, że warto rozważyć BMW M3 E36 lub CLK 55 AMG, C32 AMG?
Z pewnością RWD pozwoli na lepsze rzucenie tyłkiem :)
fatal777
Nowicjusz
 
Posty: 41
Rejestracja: 19 Wrz 2015, 11:42
Auto: Audi A4 B7
Silnik: 2.0TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna

Re: Koszty utrzymania, eksploatacji auta sportowego

29 Wrz 2015, 07:25

fatal777 napisał(a):Myślę, że Mitsubishi oraz Subaru deklasują konkurencje, czy uważacie, że warto rozważyć BMW M3 E36 lub CLK 55 AMG, C32 AMG?
Z pewnością RWD pozwoli na lepsze rzucenie tyłkiem :)


No to ile masz kasy? :D

Idealnie Ci doradzono żeby mieć auto do jazdy normalnej i nienormalnej...
Ogólnie jak chcesz szaleć bokami to e36 m3 jak chcesz poczuć walnięcie w plecy to evo z opcją boków (chociaż evo ze szperą tez potrafi walnąć tyłeczkiem) jak chcesz polatać po szutrach to sti...
Clk i c amg to takie pawie z wielkimi ogonami ale małymi ciałkami. Są to szybkie auta ale w kategorii jazda na wprost a do tego upalanie mercedesa będzie kosztować więcej niż evo.

Z tych wszystkich aut wybrałbym evo w kategorii zwykłych sedanów robi miazgę z konkurencji a po dobrych modach jesteś w stanie zbliżyć się do supecarów.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 4588
Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mitsubishi Pajero Sport - trzy ekstremalne wcielenia Mitsubishi Pajero Sport - trzy ekstremalne wcielenia
    Już od dziś wielbiciele mocnych wrażeń w terenie mają do dyspozycji trzy, "uzbrojone po zęby" wersje Mitsubishi Pajero Sport. Dzięki trzem pakietom markowych, terenowych akcesoriów o wymownie brzmiących nazwach Heavy ...
    Samochód z napędem alternatywnym - Hyundai IONIQ Samochód z napędem alternatywnym - Hyundai IONIQ
    Hyundai IONIQ został zwycięzcą Plebiscytu Fleet Awards Polska 2017 w kategorii "Samochód z napędem alternatywnym". To kolejna w Europie nagroda dla unikatowego modelu IONIQ, który jako jedyny samochód ...

  • Re: Koszty utrzymania, eksploatacji auta sportowego

    29 Wrz 2015, 15:52

    Dzięki, bardzo konkretnie mówisz :) A co powiecie na temat zakupu takiego modowanego BMW: [link wygasł] ? To dopiero zabawka :D Często bywam w Niemczech, więc zakup tam autka nie jest problemem. U nas w Polsce się takich na aukcjach nie widuje, tam jest troszkę tego ^^ Tutaj ktoś nawet z Polski pokusił się wystawić na mobile.de olewając przy tym allegro oraz otomoto: [link wygasł] :)
    fatal777
    Nowicjusz
     
    Posty: 41
    Rejestracja: 19 Wrz 2015, 11:42
    Auto: Audi A4 B7
    Silnik: 2.0TDI
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna

    Re: Koszty utrzymania, eksploatacji auta sportowego

    29 Wrz 2015, 16:35

    fatal777 napisał(a):Dzięki, bardzo konkretnie mówisz :) A co powiecie na temat zakupu takiego modowanego BMW: [link wygasł] ... geNumber=6 ? To dopiero zabawka :D Często bywam w Niemczech, więc zakup tam autka nie jest problemem. U nas w Polsce się takich na aukcjach nie widuje, tam jest troszkę tego ^^ Tutaj ktoś nawet z Polski pokusił się wystawić na mobile.de olewając przy tym allegro oraz otomoto: [link wygasł] ... geNumber=7 :)


    Pierwszy link dokładnie przeczytaj ogłoszenie... no i pomyśl po co Ci taki ścigant ...

    Drugi link tak właściwie podane suche fakty które nic nie oznaczają... a co najważniejsze jaka jest skuteczność tego auta na drodze i fajność jazdy a do tego co z rozwiązaniami technicznymi ...???

    Ogólnie masa pytań na które może odpowiedzieć ktoś kto się zna na tuningu i sam jeździ wariatami...
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 4588
    Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
    Prawo jazdy od: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    Re: Koszty utrzymania, eksploatacji auta sportowego

    29 Wrz 2015, 17:11

    O kurcze, zauważyłem, w takim układzie cena z kosmosu za tego pierwszego. No i tak jak mówisz, nie zmieni się tego, że jednak jazda tym będzie nadal taka sama jak zwykłą BMW 3 ze szperą. Co powiecie na temat Golfów V R32? Raczej też nic specjalnie się wyróżniającego.
    fatal777
    Nowicjusz
     
    Posty: 41
    Rejestracja: 19 Wrz 2015, 11:42
    Auto: Audi A4 B7
    Silnik: 2.0TDI
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna

    Re: Koszty utrzymania, eksploatacji auta sportowego

    29 Wrz 2015, 19:06

    fatal777 napisał(a):O kurcze, zauważyłem, w takim układzie cena z kosmosu za tego pierwszego.

    Oj widzę że naprawdę nie jesteś świadomy ile trzeba wydać kasy na zabawę w szybkie auto.
    Cena 8k eur jest zagadkowo niska nawet biorąc pod uwagę brak silnika ze skrzynką...
    Możliwe że auto jest zajechane albo cena obejmuje karoserię z klatką... oczywiście też może być szmelc zastosowany do budowy.
    fatal777 napisał(a): No i tak jak mówisz, nie zmieni się tego, że jednak jazda tym będzie nadal taka sama jak zwykłą BMW 3 ze szperą.

    Twoje porównanie ma się tak samo jak zobaczyłbyś czerwone ferreri i czerwonego golfa 1,8t na szerokiej feldze a potem byś powiedział po co ci czerwone ferrari jak golf też jest czerwony więc pewnie jedzie tak samo.
    fatal777 napisał(a):Co powiecie na temat Golfów V R32?

    sam sobie odpowiedziałeś
    fatal777 napisał(a):Raczej też nic specjalnie się wyróżniającego.
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 4588
    Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
    Prawo jazdy od: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    Re: Koszty utrzymania, eksploatacji auta sportowego

    29 Wrz 2015, 19:09

    fatal777 napisał(a):Co powiecie na temat Golfów V R32?

    pakujesz kasę jak w e46 z R6, a dalej jeździsz Golfem :lol:
    Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi samochodami.

    IS 200 by dzida
    lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htm
    dzida
    Forumowicz VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 14210
    Zdjęcia: 113
    Rejestracja: 05 Lis 2011, 20:40
    Miejscowość: Biłgoraj
    Prawo jazdy od: 05 05 2008
    Auto: Lexus IS 200
    Silnik: 2,0 R6 155KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2000

    Re: Koszty utrzymania, eksploatacji auta sportowego

    01 Paź 2015, 13:05

    Racja, szereg modyfikacji, które tam zaszły z pewnością zmienia drastycznie prowadzenie auta, nie mogę oceniać nie jeżdżąc nigdy takim autem :) No cóż, wygląda na to, że nic lepszego niż Subaru i Mitsubishi nie wykminie. A co powiecie na temat Saaba Aero oraz Volvo S60R?
    fatal777
    Nowicjusz
     
    Posty: 41
    Rejestracja: 19 Wrz 2015, 11:42
    Auto: Audi A4 B7
    Silnik: 2.0TDI
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna

    Re: Koszty utrzymania, eksploatacji auta sportowego

    01 Paź 2015, 16:56

    fatal777 napisał(a):A co powiecie na temat Saaba Aero oraz Volvo S60R?


    To nie są nawet ciutkę :D sportowe auta tylko jadą szybciej niż inne...
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 4588
    Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
    Prawo jazdy od: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    Re: Koszty utrzymania, eksploatacji auta sportowego

    04 Paź 2015, 18:54

    Przepraszam, że tak wbijam fazowo, napięty grafik ostatnio bardzo. Tak też myślałem, chyba ostatnią propozycją jaką jestem w stanie wykombinować Jest Porsche Boxster z początków produkcji. Autko może nie najmocniejsze, ale lekkie, nie pali kosmicznych ilości paliwa i generalnie jest w porządku :)
    fatal777
    Nowicjusz
     
    Posty: 41
    Rejestracja: 19 Wrz 2015, 11:42
    Auto: Audi A4 B7
    Silnik: 2.0TDI
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna

    Re: Koszty utrzymania, eksploatacji auta sportowego

    05 Paź 2015, 08:25

    Serwis takiego porsche będzie znacznie droższy no i to auto bardziej skierowane do płci damskiej
    Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi samochodami.

    IS 200 by dzida
    lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htm
    dzida
    Forumowicz VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 14210
    Zdjęcia: 113
    Rejestracja: 05 Lis 2011, 20:40
    Miejscowość: Biłgoraj
    Prawo jazdy od: 05 05 2008
    Auto: Lexus IS 200
    Silnik: 2,0 R6 155KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2000
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Infiniti Q50
      S2020005