Którego z użytkowników lubicie.?

Re: Którego z użytkowników lubicie.?

10 Kwi 2008, 21:58

Więcej luzu wilczki. Nie bierzcie tak wszystkiego do siebie bo Was ciśnienie wykończy. :wink:

Kasztanienie to inaczej pisanie o wszystkim i niczym (czyt. głupotach) i przede wszystkim nie na temat.
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2336
Zdjęcia: 20
Rejestracja: 03 Lis 2006, 23:36
Miejscowość: Kielce

Re: Którego z użytkowników lubicie.?

11 Kwi 2008, 09:41

Kochani, nie ma co się denerwować. Poprostu, jeśli ktoś lubi wszystkich, to zamiast wszystkich wymieniać, to wpisuje odpowiedni kod w poście i w tym miejscu każdy widzi swój nick. Wpisywanie takiego kodu nie świadczy o tym, że ktoś w ten sposób chce komuś ubliżyć, więc Panowie - troszę luzu.
Kasik
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 851
Zdjęcia: 99
Rejestracja: 14 Cze 2006, 19:10
Miejscowość: Opolskie

Re: Którego z użytkowników lubicie.?

11 Kwi 2008, 11:13

ale beka jak sie wylogowałem jest Anonymous xD

a ja lubię wszystkich a najwiekszy szacunek mam do:

Piter
Endrju
Bryann
fourup
conest997

jakoś ich postów widuje najwięcej

ale KOCHAM was wszystkich xD
Szatek
Aktywny
 
Posty: 302
Rejestracja: 25 Lis 2007, 16:24
Miejscowość: Elbląg

Re: Którego z użytkowników lubicie.?

11 Kwi 2008, 20:01

99% użytkowników jest spoko w ogóle to forum jest bardzo przyjazne :D :wink:
Pozdrawiam,
norpaw
norpaw
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1106
Zdjęcia: 9
Rejestracja: 18 Gru 2007, 19:18
Miejscowość: k/Poznań

Re: Którego z użytkowników lubicie.?

11 Kwi 2008, 22:17

Tak jest...forum się rozkręca :)
Requiem for a Dream.
Piter
Stały forumowicz
 
Posty: 2946
Zdjęcia: 239
Rejestracja: 05 Lip 2007, 00:40
Miejscowość: Kłodzko
Prawo jazdy od: 15 03 2007
Auto: Audi A6 C5
Silnik: 1.9 TDI 131KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

Re: Którego z użytkowników lubicie.?

12 Kwi 2008, 17:54

Wiecie co? Ja was wszystkich lubie. Jesteście jak moja druga rodzina.
LeRu
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 05 Lut 2008, 22:27
Miejscowość: Strzyżów
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowy SEAT Leon zaprojektowany całkowicie od podstaw Nowy SEAT Leon zaprojektowany całkowicie od podstaw
    Nowy SEAT Leon to silna i emocjonalna osobowość oraz najpiękniejszy sposób by doświadczyć funkcjonalności płynącej z samochodu. Nowy Leon to zaprojektowany całkowicie od podstaw i pełen nowoczesnej technologii samochód ...
    Gelber Engel - nagroda dla Audi A3 za doskonałą jakość Gelber Engel - nagroda dla Audi A3 za doskonałą jakość
    Niemiecki automobilklub ADAC, spośród 52 samochodów, wybrał Audi A3 zwycięzcą kategorii "jakość" tegorocznej edycji nagrody "Gelber Engel". Wyniki konkursu opierają się na sporządzanej przez ADAC statystyce ...

  • Re: Którego z użytkowników lubicie.?

    12 Kwi 2008, 18:03

    hehe to ładnie...
    Requiem for a Dream.
    Piter
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2946
    Zdjęcia: 239
    Rejestracja: 05 Lip 2007, 00:40
    Miejscowość: Kłodzko
    Prawo jazdy od: 15 03 2007
    Auto: Audi A6 C5
    Silnik: 1.9 TDI 131KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2001

    Re: Którego z użytkowników lubicie.?

    14 Kwi 2008, 08:45

    Te forum jest nalepsze na innych piszą tylko tam nie można, to nielegalne itp jest fajne i luźne bo są spoko ludzie pozdro
    Szatek
    Aktywny
     
    Posty: 302
    Rejestracja: 25 Lis 2007, 16:24
    Miejscowość: Elbląg

    Re: Którego z użytkowników lubicie.?

    14 Kwi 2008, 21:54

    hmm...wszystko dzięki wszystkim użytkownikom, każdy tworzy Nasze forum:)
    Requiem for a Dream.
    Piter
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2946
    Zdjęcia: 239
    Rejestracja: 05 Lip 2007, 00:40
    Miejscowość: Kłodzko
    Prawo jazdy od: 15 03 2007
    Auto: Audi A6 C5
    Silnik: 1.9 TDI 131KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2001

    Re: Którego z użytkowników lubicie.?

    15 Kwi 2008, 22:52

    Piter napisał(a):hmm...wszystko dzięki wszystkim użytkownikom, każdy tworzy Nasze forum:)

    I to jest cała prawda ;)
    Pozdrawiam,
    Artek
    ArteK
    Forum Samochodowe
     
    Posty: 4449
    Zdjęcia: 10209
    Rejestracja: 08 Mar 2006, 21:21
    Miejscowość: Warszawa
    Prawo jazdy od: 12 12 1996
    Przebieg/rok: 23tys. km
    Auto: Toyota Yaris, Grand Voyager
    Silnik: 1.3 VVTi, 3.3 V6
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2008

    Re: Którego z użytkowników lubicie.?

    15 Kwi 2008, 23:25

    ArteK napisał(a):
    Piter napisał(a):hmm...wszystko dzięki wszystkim użytkownikom, każdy tworzy Nasze forum:)

    I to jest cała prawda ;)


    Hehe :) dzięki za poparcie mojego zdania :D Pozdrawiam
    Requiem for a Dream.
    Piter
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2946
    Zdjęcia: 239
    Rejestracja: 05 Lip 2007, 00:40
    Miejscowość: Kłodzko
    Prawo jazdy od: 15 03 2007
    Auto: Audi A6 C5
    Silnik: 1.9 TDI 131KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2001

    Re: Którego z użytkowników lubicie.?

    16 Kwi 2008, 10:46

    Piter napisał(a):
    ArteK napisał(a):
    Piter napisał(a):hmm...wszystko dzięki wszystkim użytkownikom, każdy tworzy Nasze forum:)

    I to jest cała prawda ;)


    Hehe :) dzięki za poparcie mojego zdania :D Pozdrawiam

    Wazeliniarz!
    Adminowi się podlizywać... :roll:





    :mrgreen:
    Pozdr
    fourup
    Nie udzielam porad na PW - tylko forum ogólne!
    fourup
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 974
    Rejestracja: 20 Wrz 2006, 07:20
    Miejscowość: Kraków, Słomniki
    Prawo jazdy od: 08 01 1999
    Auto: Mercedes S124 250D
    Silnik: OM602
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 1990

    Re: Którego z użytkowników lubicie.?

    16 Kwi 2008, 22:02

    fourup napisał(a):
    Piter napisał(a):
    ArteK napisał(a):
    Piter napisał(a):hmm...wszystko dzięki wszystkim użytkownikom, każdy tworzy Nasze forum:)

    I to jest cała prawda ;)


    Hehe :) dzięki za poparcie mojego zdania :D Pozdrawiam

    Wazeliniarz!
    Adminowi się podlizywać... :roll:





    :mrgreen:


    Zgadza się ;D podlizuje się ;D Jakiś problem?
    Requiem for a Dream.
    Piter
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2946
    Zdjęcia: 239
    Rejestracja: 05 Lip 2007, 00:40
    Miejscowość: Kłodzko
    Prawo jazdy od: 15 03 2007
    Auto: Audi A6 C5
    Silnik: 1.9 TDI 131KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2001

    Re: Którego z użytkowników lubicie.?

    16 Kwi 2008, 23:00

    Piter napisał(a):
    fourup napisał(a):
    Piter napisał(a):
    ArteK napisał(a):
    Piter napisał(a):hmm...wszystko dzięki wszystkim użytkownikom, każdy tworzy Nasze forum:)

    I to jest cała prawda ;)


    Hehe :) dzięki za poparcie mojego zdania :D Pozdrawiam

    Wazeliniarz!
    Adminowi się podlizywać... :roll:





    :mrgreen:


    Zgadza się ;D podlizuje się ;D Jakiś problem?


    lepiej się podlizywać niż dostać bana ;P

    admin popieram cię 100% racji xD
    Szatek
    Aktywny
     
    Posty: 302
    Rejestracja: 25 Lis 2007, 16:24
    Miejscowość: Elbląg

    Re: Którego z użytkowników lubicie.?

    16 Kwi 2008, 23:20

    hmmm ciekawe ... a niby za co dostać bana ?? podlizywanie nie zawsze daje oczekiwane skutki 8)
    Puchacz
    Młodzi Gniewni
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 609
    Rejestracja: 14 Paź 2007, 10:22
    Miejscowość: Rembrige
     
    • Warto przeczytać
    • Vectra B 100 Edition
      MINI John Cooper Works Convertible, przód
      Chicago Auto Show 2008
      VERVA Street Racing 2010