Który jest lepszy - Ford Fiesta czy Rover 214?

Który jest lepszy - Ford Fiesta czy Rover 214?

07 Lut 2007, 21:38

siema chciałem się dowiedzieć który samochód jest lepszy i dlaczego Ford Fiesta czy Rover 214 si. dzięki za odpowiedzi pozdrawiam :)
Martius
 

Re: ktory jest lepszy?

07 Lut 2007, 21:55

to jeszcze raz ja oczywiście chodzi o fieste fan z 97r rover tez 97r pozdro ;)
Martius
 

Re: ktory jest lepszy?

09 Lut 2007, 18:15

wedlug mnie to rover bo bylyu robione na japonskich podzespolach :twisted:
Suzuki Forever :D
Snagi
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 106
Rejestracja: 20 Sty 2007, 12:48
Miejscowość: Kalisz

Re: ktory jest lepszy?

14 Lut 2007, 14:38

ale fiesta ma lepsze zawieszenie, i dobrze sie trzyma drogi (jak na nasze, polskie drogi) , poza tym, napewno jest mniej awaryjna od Rovera, pozdrawiam :twisted:
maniokin2
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 04 Gru 2006, 19:03
Miejscowość: tomaszów mazowiecki

Re: ktory jest lepszy?

25 Lut 2007, 19:49

rover będzie lepszy
pietrzyk
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 170
Rejestracja: 24 Lut 2007, 20:48
Miejscowość: sosnowiec

Re: ktory jest lepszy?

26 Lut 2007, 16:51

maniokin2 napisał(a):ale fiesta ma lepsze zawieszenie, i dobrze sie trzyma drogi (jak na nasze, polskie drogi) , poza tym, napewno jest mniej awaryjna od Rovera, pozdrawiam :twisted:

dokładnie fiesta, jest po prostu lepsza :wink: :wink: :wink:
Rover to dziadostwo... :x :x :x
don't worry be happy :wink:
Leo;))
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 90
Rejestracja: 19 Lut 2007, 21:54
Miejscowość: Pruszków
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Budowlany ekstremista - wywrotka Budowlany ekstremista - wywrotka
    Jeszcze jesienią ubiegłego roku mieliśmy okazję przetestować samochód Mercedes-Benz Arocs AK 8×6 w wersji Grounder – na tym właśnie podwoziu KH-kipper zabudował półokrągłą wywrotkę tylnozsypową W1U ...
    VII edycja Summer Cars Party 2013 VII edycja Summer Cars Party 2013
    7-8 września odbędzie się kolejna siódma już edycja największego show motoryzacyjno- muzycznego w Polsce. Niesamowita liczba fanów SCP, która w 2012 roku sparaliżowała na wiele godzin ruch w Katowicach ...

  • Re: ktory jest lepszy?

    04 Mar 2007, 13:56

    no, fiesta moze w innych krajach jest lepsza, ale u nas sobie rzadzi, bo sie idealnie nadaje na te dziury, pozdro, :twisted:
    BMW M Roadster, może kiedyś...
    maniokin2
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 303
    Rejestracja: 04 Gru 2006, 19:03
    Miejscowość: tomaszów mazowiecki

    Re: ktory jest lepszy?

    05 Mar 2007, 13:03

    Fiesta bo mam ją sam i jest superowa jak na nasze drogi :!: :!:
    danni130:)
    danni130
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 6
    Rejestracja: 04 Mar 2007, 11:46
    Miejscowość: Jelcz-Laskowice