Który model lepszy?

Który model lepszy?

07 Sie 2018, 20:32

Witam
Zastanawiam się nad kupnem samochodu w przedziale cenowym do 10 tyś. zł.
Wybrałem 3 modele które mnie interesują a mianowicie:
audi a3
skoda fabia 1
golf 4
Potrzebuje Auto na wyjazd do Szwecji. Biorąc pod uwagę to że w Szwecji jest chłodniej celuję w silnik benzynowy. Z tego co się orientuje to te silniki są mniej awaryjne ( dokładniej silniki 1,6 ) , jeśli nie mam racji to niech mnie ktoś poprawi
Zależy mi na większym bagażniku bo zabieram ze sobą psa ( rasy owczarek niemiecki) więc musi się zmieścić klatka. Myślałem bardziej nad wersją kombi ale jeśli klatka zmieści się do hatchback (na rozłożone siedzenia) to jak najbardziej mi odpowiada.
Chciałbym się dowiedzieć który z wymienionych przeze mnie modeli jest mniej awaryjne. Moc dla mnie nie ma znaczenia, ważne żeby się wygodnie prowadziło oraz żeby naprawy nie były bardzo kosztowne.
Będzie to mój drugi samochód - pierwszym jest skoda Felicja którym jeżdżę od roku
Dziękuję za każdą pomoc
Zalera
Nowicjusz

Re: Który model lepszy?

07 Sie 2018, 20:41

Zalera napisał(a):Biorąc pod uwagę to że w Szwecji jest chłodniej celuję w silnik benzynowy.

Yyy a co to ma do rzeczy? :) uważasz że 1,9 tdi sie przegrzewają a benzynowe nie?
No akurat w VW w tamtych czasach benzynowe 1,8T czy VR5 często mają problemy z układami chłodzenia a i takie 1,6 czy 1,8 także.

Fabię bym odrzucił, bo to miejskie auto, natomiast na taką wycieczkę nie lepiej iść w coś większego - szczególnie z uwagi na transport psa?
Jak ma być VAG to może Passat B5 albo Audi A4 B5?
z silników to 1,9 tdi lub 1,8T (tutaj warto pomyśleć o lpg)
1,6 bym odpuścił - bo troszeczkę słaby

Z innych opcji to taka Honda jak u mnie Accord VI 1,8? albo Mondeo mk3

Lepiej chyba coś większego segment D