Kupno niedrogiego, ładnego, ekonomicznego samochodu

Kupno niedrogiego, ładnego, ekonomicznego samochodu

30 Cze 2013, 04:59

Witam, niedawno zdałem prawo jazdy i jestem zainteresowany kupnem niedrogiego, ładnego,
ekonomicznego samochodu. Grzebię od kilku dni po internecie i nie mogę się zdecydować.
Suma jaką dysponuję, to 12 tyś, w kwocie tej, mają zawierać się - cena samochodu i wszelkiego rodzaju opłaty, ubezpieczenie, podatek, wymiana oleju i filtrów, rejestracja itp.
Nie znam się za bardzo, prosiłbym o wytłumaczenie mi, jak to jest z dieslami, np.
Czy diesel 1.9 tdi to ekonomiczny silnik ? Samochód będzie używany do krótkich tras, 10-15 km - 2-3 razy w tygodniu i przypuszczalnie 50 - 60 km raz w miesiącu.
Bardzo podoba mi się Ford Focus w wersji sedan, Audi A4 też niczego sobie. Nie chciałbym być wybredny ale Vectra to ostateczność, może Almera z małym silnikiem.
Spośród przeglądanych ogłoszeń wybrałem do waszej oceny takie:

[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
Proszę o opinię, ewentualnie jakby się komuś chciało, to może czegoś poszukać, jak wspomniałem wcześniej, kwota jaką dysponuję to 12 tyś.
Flashback
Obserwowany

Auto: Volksvagen Vento

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Już osiem wersji MINI dostępnych z napędem na cztery koła Już osiem wersji MINI dostępnych z napędem na cztery koła
    Wraz z trafiającym do sprzedaży w marcu nowym modelem MINI Paceman, oferta wersji MINI z napędem na cztery koła powiększy się do ośmiu, łącznie z dwiema wersjami John Cooper Works. Auta MINI od zawsze oferowały kierowcy niezrównaną ...
    Volvo S90 - pierwsza publiczna prezentacja Volvo S90 - pierwsza publiczna prezentacja
    Pierwsza publiczna premiera najnowszego Volvo S90 odbędzie się podczas targów motoryzacyjnych NAIAS w Detroit. Stany Zjednoczone są dla szwedzkiej marki bardzo ważnym rynkiem zbytu, a miejsce premiery luksusowego sedana jasno ...

•  
    • Warto przeczytać