Lakierowanie wymienianej części blacharskiej

Lakierowanie wymienianej części blacharskiej

06 Kwi 2011, 19:40

Witam!
Mam pytanie - może głupie, ale jestem laikiem, więc wybaczcie :)
Muszę wymienić drzwi prawe przednie i być może także prawe tylne w mojej astrze f. Będą to oczywiście używane części i już widzę, że nie dobiorę sobie idealnie koloru przy zakupie drzwi, tym bardziej kolor mojego auta to tzw. "kameleon" - ciemny zielono-granatowy metalic, który zależnie od światła wygląda bardzo różnie...
Stąd pytanie, jak do tego podejść? Czy zupełnie nie przejmować się, jaki kolor tych drzwi kupuję, a jedynie kierować się ich stanem, czy też najlepiej, żeby chociaż był to kolor jakoś podobny - np. ciemny granatowy, ciemny zielony...? Czy może najlepiej szukać białych, bo może białe łatwiej nakłada się właściwy kolor lakiernikowi?
Proszę o pomoc znawców tematyki :)
Dzięki!
hankha
Nowicjusz

Miejscowość: Kraków

Re: Lakierowanie wymienianej części blacharskiej

06 Kwi 2011, 22:44

Lepiej jest zakupić wrota w kolorze jak najbardziej zbliżonym do orginału . Jak kupisz np. białe to lakiernik może doliczyć za lakierowanie strony wewnętrzej .
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz

Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

07 Kwi 2011, 08:49

bonifacy napisał(a):Lepiej jest zakupić wrota w kolorze jak najbardziej zbliżonym do orginału . Jak kupisz np. białe to lakiernik może doliczyć za lakierowanie strony wewnętrzej .

Jak jest normalny lakiernik to i tak maluje również felc chyba że drzwi w identycznym lakierze.
Najlepiej jak kupisz drzwi w tym samym kolorze, wtedy pozostaje tylko podcieniować na rantach, clear'em po wierzchu i gotowe. Mniej roboty dla lakiernika i mniejsze koszta materiałów.
arciasty
Stały forumowicz

Miejscowość: koluszki

15 Maj 2011, 16:51